  • Data: 2012-06-26 17:35:50
    Temat: Re: Napęd bramy Hörmann - problem po burzy
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.06.2012 10:08, John Smith wrote:

    > Przyczyną "usterki" jest wada konstrukcyjna, urządzenie znalazło się w
    > nieplanowanym stanie z którego nie mogło samodzielnie wyjść.

    Ostrożny byłbym w wydawaniu takich wyroków. Przyczyn może być wiele:
    sklejone styki kontaktrona (czujnika zamknęcia), to samo z czujnikiem
    foto (o ile jest), śmieci w pamięci ram procesora (niekoniecznie wada
    konstrukcyjna - np. starzejące się elementy), "zatrzaśnięte" stany
    logiczne na wyjściach bramek - itp.

    > Mają racje ci, którzy wyrażają dezaprobatę, że należało urządzenie
    > zresetować. To przecież "oczywista oczywistość",

    Ale to nie jest usunięcie usterki tylko jej objawów. Jak nie zdarzy się
    to nigdy więcej, albo np za rok - to pal licho - można zresetować, ale
    jak będzie się tak robiło coraz częściej, raz, dwa razy na tydzień?
    Ja bym jednak nie resetował tylko wpadł tam z miernikiem.

    Mirek.