  • 71. Data: 2014-03-15 16:00:37
    Temat: Re: Nalewki a nowe opony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Popełniłem kiedyś ten błąd i kupiłem bieżnikowa Markgumy.
    > U ich producenta, więc w międzyczasie naopowiadali mi to i owo.

    Kiedy?
    Ja kiedys tez jezdziłem na markgumach ale było to lat...
    W 95 roku sprzedawałem ten samochód...

  • 72. Data: 2014-03-15 20:08:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 12 Mar 2014 12:00:48 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Tak jak pisałem, nie mam na mysli osobówek, tylko małe dostawczaki.
    >A one 140 raczej nie jezdza.

    Jeżdżą. Niektóre nawet szybciej. Do tego dochodzą inne masy i
    obciążenia opon. Ja bym się nie zdecydował na takie opony do
    dostawczaka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2014-03-15 20:49:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-15 20:08, jerzu pisze:

    > Jeżdżą. Niektóre nawet szybciej. Do tego dochodzą inne masy i
    > obciążenia opon. Ja bym się nie zdecydował na takie opony do
    > dostawczaka.

    A do osobówki?

  • 74. Data: 2014-03-15 22:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Jeżdżą. Niektóre nawet szybciej. Do tego dochodzą inne masy i
    > obciążenia opon. Ja bym się nie zdecydował na takie opony do
    > dostawczaka.

    Ok. Moje nie jezdza. :)

  • 75. Data: 2014-03-16 11:28:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Kiedy?
    > Ja kiedys tez jezdziłem na markgumach ale było to lat...
    > W 95 roku sprzedawałem ten samochód...

    No to ja kilka lat po Tobie.

  • 76. Data: 2014-03-16 12:28:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Był ostatnio temat o nalewkach jako substytutach nowej opony.
    >
    > A ja chciałbym zapytać - nalewki czy nowe.

    imho z nalewek to najlepsze są alkoholowe...

    ;0)

  • 77. Data: 2014-03-16 13:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No to ja kilka lat po Tobie.

    Czyli circa 15 lat temu...
    Hmm...

  • 78. Data: 2014-03-16 13:09:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Dyjor m...@p...onet.pl ...

    > imho z nalewek to najlepsze są alkoholowe...

    A z zamków błyskawiczne.
    Tylko jak zamknąc wtedy królewne w wieży?

  • 79. Data: 2014-03-16 17:17:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 16 Mar 2014 11:28:12 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup
    .0.0.1...

    > No to ja kilka lat po

    Z trzech producentów których nalewek używam najwięcej (Profil, Markgum,
    Maxsport), to Markgum w moim rankingu ma ostatnie miejsce.
    Bąbluje jak wszystkie, ale dodatkowo lubi się odrywać bieżnik, jeszcze
    długo przed tym jak się zużyje.
    Najlepiej póki co wypadają Maxsporty - tu mogę liczyć że przynajmniej
    bieżnik dam radę zużyć do zera.

  • 80. Data: 2014-03-16 18:38:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-16 13:09, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marek Dyjor m...@p...onet.pl ...

    > A z zamków błyskawiczne.

    Z krzeseł najlepsze elektryczne.

    > Tylko jak zamknąc wtedy królewne w wieży?

    Z teściową by nie było kłopotów ;)