-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nalewki a nowe opony
Date: Fri, 14 Mar 2014 00:00:43 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 30
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<11zswwrruzjer.1t6lugbtl0ueq$.dlg@40tude.net>
<1rmhe9vmxawcp$.tj6xnaepj07d.dlg@40tude.net>
<5320daf8$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<1...@4...net> <lfrpcm$opd$4@dont-email.me>
<lfrquu$8rm$1@node1.news.atman.pl> <lfrrbi$opd$5@dont-email.me>
<lfrsl4$med$1@node2.news.atman.pl> <lfrtem$io4$2@dont-email.me>
<lfru3f$c6c$1@node1.news.atman.pl> <lfrud3$io4$8@dont-email.me>
<5321a1f6$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<lfs8ic$io4$20@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<lftah9$l1o$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1394755243 7982 79.173.47.194 (14 Mar 2014 00:00:43
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Mar 2014 00:00:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2527231
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>>>> Wiadomo, że są gorsze. Pytanie główne brzmi: czy są na tyle dobre,
>>>> żeby je używać w normalnej jeździe. Są, czy nie są?
>>>
>>> jeśli Twoje zycie jest warte dla Ceibie oszczędności paru groszy to
>>> pewnie są. Dla mnie ryzyko nie jest tego warte.
>>
>> Demagogia. Wolałbym merytoryczną dyskusje.
>
> Znaczy co byś wolał, naukowe potwierdzenie, że zużyta opona, z
> doklejonym kawałkiem nowej gumy (o składzie na chybił trafił) jest
> lepsza niż opona nowa z gumą o składzie w 100% dla niej przewidzianym?
> Chyba CI się nic takiego znaleźć nie uda.
>
Nie, wolałbym merytoryczną dyskusję.
Zapewne w wielu zastosowaniach nalewka bedzie gorsza od nowej opony.
Pytanie jak bardzo?
A moze w niektorych bedzie lepsza?
Bo przy zapewnieniu podobnych walorów jest po prostu tansza?
Zwracam uwagę, że pytałem w kontekscie konkretnego zastosowania: spokojnej
jazdy z stosunkowo niewielkimi predkosciami.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.03.14 18:08 Cavallino
- 14.03.14 18:25 Artur Maśląg
- 14.03.14 20:00 Budzik
- 14.03.14 20:05 Cavallino
- 15.03.14 06:00 Budzik
- 15.03.14 11:46 Tomasz Pyra
- 15.03.14 13:00 Budzik
- 15.03.14 14:25 Cavallino
- 15.03.14 14:48 J.F.
- 15.03.14 16:00 Budzik
- 15.03.14 20:08 jerzu
- 15.03.14 20:49 Artur Maśląg
- 15.03.14 22:00 Budzik
- 16.03.14 11:28 Cavallino
- 16.03.14 12:28 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=