eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNalewki a nowe opony › Re: Nalewki a nowe opony
  • Data: 2014-03-12 23:16:09
    Temat: Re: Nalewki a nowe opony
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 23:08:55 +0100, z napisał(a):

    > W dniu 2014-03-12 22:38, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Takie tam, po jednej pętli Rajdu Warmińskiego
    >> https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.
    0-9/1236789_586628951397324_1001300168_n.jpg
    >
    > Ciekawe przypadki :-)
    > Najgorzej jak taka opona po prostu równomiernie powiększy swoją średnicę
    > a mechanik rozkręci geometrię i nie da rady wrócić do stanu wyjściowego.
    > To jest dopiero JAZDA :-)

    Równomiernie to się raczej nie stanie, bo by musiał bieżnik na całej
    długości odpaść od wnętrza opony, a jednocześnie pozostać szczelny.

    Te bąble to wynik pęknięcia opony od wewnątrz.
    Powietrze ze środka opony dostaje się pomiędzy nalany bieżnik a kord,
    spoiwo który skleja się bieżnik z kordem puszcza aż napompuje taki bąbel,
    bo sama guma bieżnika nie ma sztywności potrzebnej to utrzymania kształtu
    opony.

    No i niestety nalewki lubią tak robić z byle powodu.
    Fabryczną oponą żeby zrobić bąbel, to trzeba przywalić bardzo mocno a i
    nawet wtedy jakoś nigdy nie zrobi się tak wielki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: