  • Data: 2014-03-12 13:36:01
    Temat: Re: Nalewki a nowe opony
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-12 11:00, Budzik pisze:
    > Był ostatnio temat o nalewkach jako substytutach nowej opony.
    >
    > A ja chciałbym zapytać - nalewki czy nowe.

    Zależy od funduszy, oczekiwań, eksploatacji ;)

    > W tamtym wątku część opini była takich, ze nalewki to tragedia.

    Zazwyczaj są to opinie osób, które nigdy czegoś takiego nie używały,
    a opinię sobie wyrobiły na podstawie opowieści osób im podobnych.
    To nie technologia z czasów PRL-u, gdzie z braku opon się lepiło
    cuda...

    > Popytałem więc kierowców ktory na tym jeżdzą (auta typu scudo, transit etc)
    > I opinie sa zupełnie odmienne.

    To niby dostawczaki, ale biegać dość szybko potrafią ;)

    > Swietne zimą, dobre latem, nic dziwnego sie nie dzieje, kupujac masz 2 lata
    > gwarancji i kosztuja 100zł za sztuke czyli jakies 50% normalnej ceny.
    >
    > W sumie nie zapytałem o trwałośc ale zakładam, ze skoro sobie chwala, to
    > nie ma róznicy w porównaniu ze zwyklymi oponami.

    Ludzie tego nawet używają w wyścigach, upalają itd. i dają radę.

    > Skąd więc takie negatywne opinie?

    Ponieważ tak jest modnie i nie potrzeba do tego praktyki :)