  • 11. Data: 2011-09-08 13:21:35
    Temat: Re: Naklejki PMS - a może by tak nowa edycja?
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    On 3 Wrz, 18:06, "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> wrote:
    > Heja.
    >
    > ZTCW Borysowi już wyszły, u Gabrysia "Variusa" tysz nie lepiej. Ja mam
    > jeszcze ostatnią sztukę dla siebie (porozdawałem niedawno sporo) + jedną
    > samodzielnie zrobioną magnetyczną. Czas chyba na kolejną edycję :)

    A co myślicie o zawieszkach na przyssawkę?
    IMHO idealne: nie niszczą się, są wewnątrz, więc nikt sobie nie
    pożyczy, można przekładać do kolejnego auta.
    Obecnie mam taką zawieszkę "Uwaga dziecko" i świetnie się spisuje
    (tzn. nie odpada, nie wygina się, itp.).

    Nie wiem tylko, kto takie coś robi - próbowałem szukać, ale znalazłem
    tylko producentów samych przyssawek :)

    Rozważcie pomysł, a może ktoś też zna ewentualnego wykonawcę.

    Pozdrawiam
    MK

  • 12. Data: 2011-09-08 14:48:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-08 13:21, *Marcin Kiciński* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > A co myślicie o zawieszkach na przyssawkę?

    Nadaje się praktycznie tylko do kombi (i niektórych HB) z tylną szybą
    bliską pionowi - u mnie na pewno by nie zdała egzaminu, ale jakaś
    limitowana edycja, kto wie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 13. Data: 2011-09-08 15:09:42
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 03.09.2011 18:06, Staszek Sosenko pisze:
    > Heja.
    >
    > ZTCW Borysowi już wyszły, u Gabrysia "Variusa" tysz nie lepiej. Ja mam
    > jeszcze ostatnią sztukę dla siebie (porozdawałem niedawno sporo) + jedną
    > samodzielnie zrobioną magnetyczną. Czas chyba na kolejną edycję :) Mógłbym
    > się tym zająć, tylko potrzebuję pliku w jakimś przyswajalnym dla drukarni
    > formacie (dysponuję jedynie jpegiem). Guglanie niewiele dało - brak
    > aktualnych odnośników do wzoru. Pomoże ktoś? :)

    Jak będą dostępne naklejki, albo jak kto jeszcze w zapasach ma, to ja
    bym się pisał na jedną.. dwie sztuki (Rybnik/Katowice/Bielsko i okolice
    mogę podjechać w niedalekiej przyszłości)

  • 14. Data: 2011-09-08 18:50:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-03 18:06, Staszek Sosenko pisze:
> [...]
    > formacie (dysponuję jedynie jpegiem). Guglanie niewiele dało - brak
    > aktualnych odnośników do wzoru. Pomoże ktoś? :)

    Robiłem dzisiaj prządki w biurze. Znalazłem
    jeszcze 5 naklejek. Do odbioru w Poznaniu.
    14 września będę w DC

  • 15. Data: 2011-09-08 19:00:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Robiłem dzisiaj prządki w biurze. Znalazłem
    > jeszcze 5 naklejek. Do odbioru w Poznaniu.

    Rezerwuję jedną, bo Lancia właśnie u lakiernika, więc byłaby jak znalazł.
    Podaj namiary na siebie.