  • 41. Data: 2012-07-26 07:16:29
    Temat: Re: Naklejka z rybą
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:jupu50$ugk$37@usenet.news.interia.pl...
    > begin RoMan Mandziejewicz
    >
    >> Środkowym palcem?
    >
    > W dupie?!

    Ciagle jednak grawitujesz ku jednemu otworowi.

  • 42. Data: 2012-07-26 07:55:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jorg" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "neoniusz":

    > Chciałbyś zostać łapiduchem? Bo mentalność wojskowego trepa już masz...

    PLONK

  • 43. Data: 2012-07-26 08:13:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

    > Nie prosil Cie o kupke, sprawdz. Najwyrazniej jakis ucisk mozgu jednak
    > masz.

    Tak się dopytywał, że uznałem, że szuka jedzenia. Jak to mówią: głodnemu
    chleb na myśl (a neoniuszowi być może kupa).

    --
    ignorance is bliss

  • 44. Data: 2012-07-26 08:14:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

    > Ciagle jednak grawitujesz ku jednemu otworowi.

    Nie projektuj na mnie swoich własnych cech. :))

    --
    ignorance is bliss

  • 45. Data: 2012-07-26 08:15:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > PLONK

    ...powiedział Koniu i wskoczył do szamba.

    --
    ignorance is bliss

  • 46. Data: 2012-07-26 08:16:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jorg

    > No ok. Plonkujesz bez zbędnego lania wody. Bo inaczej, to "to" górą...
    > Zobacz, ile postów w wątku.

    Oni się muszą chwalić swoimi "plonkami", prawdopodobnie wtedy czują się
    bardziej męscy.

    --
    ignorance is bliss

  • 47. Data: 2012-07-26 09:20:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jorg,

    Thursday, July 26, 2012, 7:00:56 AM, you wrote:

    > Chciałbyś zostać łapiduchem? Bo mentalność wojskowego trepa już masz...

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2012-07-26 09:21:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello neoniusz,

    Thursday, July 26, 2012, 1:13:31 AM, you wrote:

    > W dniu 25.07.2012 16:56, Jorg pisze:

    [...]

    > Masz cos z glowa?

    Jak widać - kolejny troll (albo alter ego któregoś ze starych).

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2012-07-26 09:46:26
    Od: Salata <s...@-...pl>

    On 2012-07-25 01:31, to wrote:
    > Nakleiłem sobie nalepkę z rybą na tylnej klapie w moim mobilku żeby dać
    > wyraz przywiązaniu do religii chrześcijańskiej.
    >
    > Jak sądzicie, czy chrześcijański emblemat na samochodzie może być
    > substytutem wyznania wiary w dzisiejszych czasach?

    Co najwyzej wiary, ze olej ze smazalni nie jest szkodliwy dla silnika.
    Jak widze takiego na drodze to mam ochote sie zapytac, po ile frytki
    sprzedaje :).

    brgds
    Marcin

  • 50. Data: 2012-07-26 10:03:04