  • 1. Data: 2010-12-13 19:48:58
    Temat: Naklejka grupowa
    Od: Xiant <x...@-...onet.pl>

    Witam

    Bo okleic sie chcialem, mialem kiedys na innym, sprzedanym juz dawno
    aucie. Podpowiecie komu gitare zawracac by kupic grupowa nalepke ? :)

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-12-13 20:08:34
    Temat: Re: Naklejka grupowa
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-13 19:48, Xiant pisze:
    > Witam
    >
    > Bo okleic sie chcialem, mialem kiedys na innym, sprzedanym juz dawno
    > aucie. Podpowiecie komu gitare zawracac by kupic grupowa nalepke ? :)
    Naklejki sie na spotach/slotach dostaje/kupuje. :-) Pisz do Borysa
    Pogoreło - nadwornego dealere/hurtownika PMSu :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-12-13 20:09:48
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-13 19:48, Xiant pisze:
    > Witam
    >
    > Bo okleic sie chcialem, mialem kiedys na innym, sprzedanym juz dawno
    > aucie. Podpowiecie komu gitare zawracac by kupic grupowa nalepke ? :)
    Naklejki sie na spotach/zlotach dostaje/kupuje. :-) Pisz do Borysa

  • 4. Data: 2010-12-13 20:18:44
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Gabriel 'wilk' napisal:

    > Naklejki sie na spotach/zlotach dostaje/kupuje. :-)

    Łomatko, to takie coś się odbywa jeszcze w dobie
    klubów motoryzacyjnych związanych przez forumy? :P

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 5. Data: 2010-12-13 20:29:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@-...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Bo okleic sie chcialem, mialem kiedys na innym, sprzedanym juz dawno
    > aucie. Podpowiecie komu gitare zawracac by kupic grupowa nalepke ? :)

    w Poznaniu - chętnie użycze.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2010-12-13 21:14:39
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-13 20:18, Myjk pisze:

    > Łomatko, to takie coś się odbywa jeszcze w dobie
    > klubów motoryzacyjnych związanych przez forumy? :P
    Jasne, ze sie odbywa - cos w tym dziwnego? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-12-13 22:57:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Dec 2010 19:18:44 +0000 osobnik zwany Myjk wystukał:

    a co to są forumy? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2010-12-14 00:19:23
    Temat: Re: Naklejka grupowa [POZ]
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Bo okleic sie chcialem, mialem kiedys na innym, sprzedanym juz dawno
    > aucie. Podpowiecie komu gitare zawracac by kupic grupowa nalepke ? :)

    W Poznaniu mam jeszcze z 6

  • 9. Data: 2010-12-14 09:58:25
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-12-13 21:14:39 Gabriel 'wilk'

    > Jasne, ze sie odbywa - cos w tym dziwnego? :-)

    Dziwne o tyle, że nie widać o tym info na grupie.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 10. Data: 2010-12-14 10:08:44