  • 11. Data: 2011-08-26 09:39:48
    Temat: Re: Naklejka PL obowiązkowa czy nie
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Co do LT i EST to zgoda. Co do RU, UA, BY jadąc bez znaczka PL dajesz
    > tylko pretekst DAI, GAI i innym gostkom z lądowiskami dla helikopterów
    > na łbach do wyciągania łapów ale w sumie i tak by coś znaleźl więc
    > może tak jest szybciej i sprawniej niż żeby mieli ci po aucie grzebać.

    Mój znajomy TIRowiec kładzie 5 dolców na tapicerkę. Policjant wchodzi bierze
    i nic nie grzebie :)

  • 12. Data: 2011-08-26 11:03:16
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 25-08-2011 21:37, Javelin pisze:
    > Witam!
    >
    > Być może jestem zacofany, ale fakt że baaardzo dawno nie jechałem
    > samochodem za granicę. Czy przepisy się zmieniły czy obowiązek
    > posiadania tej naklejki nadal istnieje? Chodzi mi o kraje UE.
    >
    > Pytam bo ostatnio zwiedziłem 4 hipermarkety, 3 sklepy moto i 2 stacje
    > benzynowe i nigdzie takowych nie posiadają. W dwóch sklepach były
    > jedynie PLki ale na niebieskim tle z latającymi do okoła wiazdkami jak
    > by je ktoś maczugą zdzielił a pamiętam że dopuszczalne były tylko
    > czarne litery na białym tle z obwódką.
    >
    > Jak to teraz jest?

    w 2008 dwukrotnie jechalem na czarnych do szwecji. zadnych nakelej nie
    mialem. w 2009 ponownie do szwecji i dalej do danii ale juz na bialych -
    unijnych, rowniez bez naklejki.

  • 13. Data: 2011-08-26 11:03:27
    Od: K <g...@z...gov.pl>

  • 14. Data: 2011-08-26 11:31:23
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik K napisał:
    > w 2008 dwukrotnie jechalem na czarnych do szwecji [...]

    I dlatego dwukrotnie wysłałeś posta? ;-)

  • 15. Data: 2011-08-26 12:58:23
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 26-08-2011 11:31, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > I dlatego dwukrotnie wysłałeś posta? ;-)

    nie, dlatego ze cos sie zjebalo i serwer odpowiedzial bledem a skasowac
    nie moge. jeszcze jakies pytania w temacie naklejek PL? ;]

  • 16. Data: 2011-08-26 13:49:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 21:37:25 +0200, Javelin napisał(a):

> [...]
    > jedynie PLki ale na niebieskim tle z latającymi do okoła wiazdkami jak
    > by je ktoś maczugą zdzielił a pamiętam że dopuszczalne były tylko

    A to dziwne, ja jak jechałem za granicę na rowerze to sobie kupiłem
    takowe na pierwszej lepszej stacji (Lukoil) coby sakwę obkleić. Mieli 2
    typy, na szybę albo na coś nieprzezroczystego (znaczy - naklejane od
    środka i od zewnątrz).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2011-08-26 15:07:57
    Od: to <t...@x...abc>

    begin K

    > w 2008 dwukrotnie jechalem na czarnych do szwecji. zadnych nakelej nie
    > mialem. w 2009 ponownie do szwecji i dalej do danii ale juz na bialych -
    > unijnych, rowniez bez naklejki.

    To teraz spróbuj jeszcze na żółtych pojechać i daj znać, jak było. ;-)

  • 18. Data: 2011-08-26 16:54:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin MadMan

> [...]
    > takowe na pierwszej lepszej stacji (Lukoil) coby sakwę obkleić. Mieli 2
    > typy, na szybę albo na coś nieprzezroczystego (znaczy - naklejane od

    Trzeba było sobie jeszcze na czoło nalepić. ;]

  • 19. Data: 2011-08-26 17:51:43
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 26 Aug 2011 14:54:45 GMT, to napisał(a):

    > Trzeba było sobie jeszcze na czoło nalepić. ;]

    Za duża. Niepraktyczne to też.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 20. Data: 2011-08-26 18:54:22
    Od: Jerry <j...@g...com>

    On 26 Sie, 08:29, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > To, że Tobie się udało nie znaczy, że każdy będzie miał takie
    > szczęście.

    > Jasssne.

    Nie wiem skąd przeświadczenie, że na pewno tam już czekają tysiące
    patroli gotowych wyrwać każdego dolara i zatrzymywać dowody
    rejestracyjne za kurz na zderzaku... Kiedyś nie było fajnie, ale dziś
    jeździ się całkiem inaczej. Mnie na Ukrainie raz jeden zatrzymali,
    kiedy faktycznie przekroczyłem prędkość (120@90). Zagapiłem się i
    kosztowało to 10 dolarów :) To czego najbardziej można się tam obawiać
    to kiepska nawierzchnia wielu dróg, słaby stan techniczny samochodów i
    kierowcy-debile (widać, że im dalej na wschód tym gorzej).