  • 21. Data: 2011-08-26 18:55:10
    Temat: Odp: Nakl...
    Od: "Leonowik" <o...@g...pl>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości
    news:j37u8f$m6d$1@inews.gazeta.pl...

    > nie, dlatego ze cos sie zjebalo i serwer odpowiedzial bledem a skasowac
    > nie moge.

    Zajebiście zajebałeś i serwer zjebało, a tobie się pojebało
    i najlepiej zajeb łbem w mur to może otrzeźwiejesz i bedziesz wiedział
    gdzie i kiedy jebać.

  • 22. Data: 2011-08-29 11:33:03
    Temat: Re: Naklejka PL obowiązkowa czy nie
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-08-25 21:52, Artur Maśląg pisze:

    > Obawiam się, że białe (ale nie unijne) również pod to podpadają.

    W sensie na czarnych blachach PL'ka potrzebna też w UE.
    Generalnie przyjmuje się, że policja UE zna blachy unijne i są one przez
    nich akceptowane i nie wymaga się dodatkowej naklejki, nie unijne są
    nieidentyfikowane przez policję za granicą więc potrzeba naklejki.
    To teoria, w praktyce trzeba mieć pecha żeby za to zapłacić, ale ja
    profilaktycznie naklejam PL'kę poza Unię (np. do Szwajcarii lub
    Norwegii), dodatkowo warto pamiętać, że normatywna jest jedynia PL'ka na
    białym tle z czrnymi literami w tzw. dużym formacie (na porządnych
    stacjach powinny być dostępne), czyli dłuższa średnica około 10 cm.

  • 23. Data: 2011-08-29 11:35:31
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-08-26 11:03, K pisze:

    > w 2008 dwukrotnie jechalem na czarnych do szwecji. zadnych nakelej nie
    > mialem. w 2009 ponownie do szwecji i dalej do danii ale juz na bialych -
    > unijnych, rowniez bez naklejki.

    A jak dwukrotnie przejechałem na czerwonym świetle raz w Polsce, raz
    zagranicą, dwa razy bez konsekwencji. Wyciągamy jakieś wspólne wnioski z
    naszych doświadczeń?

  • 24. Data: 2011-08-29 12:48:13
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Wrodarczyk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czrnymi literami w tzw. dużym formacie (na porządnych stacjach powinny być
    > dostępne), czyli dłuższa średnica około 10 cm.

    Profilaktycznie mozesz sobie naklejać nawet w Polsce - bo już przejeżdżanie
    na czerwonym to nie...
    Wskaż konkretny przepis, że ma byc tak a nie inaczej.

  • 25. Data: 2011-08-29 14:18:07
    Od: "Matmir" <m...@p...onet.pl>

    > begin MadMan

    > Trzeba było sobie jeszcze na czoło nalepić. ;]

    Musi być nalepiona z tyłu, nie z przodu.

  • 26. Data: 2011-08-29 23:01:57
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Musi być nalepiona z tyłu, nie z przodu.

    to bedzie chodzil na ffsstecnym:)