  • 1. Data: 2010-09-01 11:41:00
    Temat: Najwazniejsze sa swiatla mijania przez cala dobe !
    Od: ":he(R)sk:" <e...@i...pl>

    http://miniurl.pl/najwazniesze_swiecic

    musialo sie rozwalic 10 msamochodow by kierowcy to zrozumieli!

    .

    ..

    A QQ ! ;o)))

    --

    Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
    Stan dróg poprawi sie sam !

  • 2. Data: 2010-09-01 11:47:29
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 11:41:00 +0200, ":he(R)sk:" napisał(a):

    > http://miniurl.pl/najwazniesze_swiecic
    >
    > musialo sie rozwalic 10 msamochodow by kierowcy to zrozumieli!

    "Ale auta wypadały w tym miejscu z drogi nie przez gres, a z powodu
    nadmiernej prędkości"

    :)

    --
    Yakhub

  • 3. Data: 2010-09-01 12:19:54
    Od: amos <g...@g...com>

    On 1 Wrz, 11:41, ":heŽsk:" <e...@i...pl> wrote:
    > musialo sie rozwalic 10 msamochodow by kierowcy to zrozumieli!

    Znowu zapomiales wziac poranna porcje tabletek?

    --
    amos

  • 4. Data: 2010-09-01 13:33:02
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ja pierdziele, tyle razy go wrzucałem do KF a dalej wypływa no ;/

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-09-01 18:59:50
    Od: ptoki <s...@g...com>

> [...]
    > http://miniurl.pl/najwazniesze_swiecic
    >
    > musialo sie rozwalic 10 msamochodow by kierowcy to zrozumieli!

    Milo widziec po wakacjach :)
    Prawde mowiac nie zauwazylem kiedy zniknales, neelix tex nie pisze,
    ale moze czyta?

    --
    Lukasz Sczygiel