  • Data: 2011-05-04 20:29:56
    Temat: Re: Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Generalnie to szukam czegoś, co ulży mojej lewej nodze ...
    ... wiem że to pewnie brzmi dla niektórych śmiesznie, ale
    naprawdę boli mnie stopa od ciągłego wciskania sprzęgła
    (korki DC trasa toruńska 2 x dziennie).

    Więc stąd pomysł o czymś, co mnie wyręczy.

    Ewentualnie opcją było by super lekko chodzące sprzęgło.
    Są jakieś sprzęgła ze wspomaganiem w małych autkach ?
    Najlepiej, aby opór jak stawia był porównywalny z oporem
    jaki stawia pedał gazu ;) - wiem że to mało realne, ale
    może są takie autka ?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.