  • 11. Data: 2010-08-24 09:19:27
    Temat: Re: Najtańsze < 6.5 sek - jakie auto?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Paweł napisał:

    > Witam
    >
    > Jakie auto ma poniżej 6.5 sek i kosztuje możliwie najmniej? Mowa o używanych.
    Renault Clio V6
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-08-24 09:42:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Paweł pisze:
    > Witam
    >
    > Jakie auto ma poniżej 6.5 sek i kosztuje możliwie najmniej? Mowa o używanych.

    Uturbione Cinqucento/Seicento - najlepiej 1.4 (ze względu na trwałość)

    Raz że będziesz miał swoje 6.5s, zapłacisz za to z 10000.
    I nawet może nie będzie to tak kompletny złom jak inne auta o takim
    przyspieszeniu które kupiłbyś za te pieniądze.

  • 13. Data: 2010-08-24 10:16:04
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Raz że będziesz miał swoje 6.5s, zapłacisz za to z 10000.
    > I nawet może nie będzie to tak kompletny złom jak inne auta o takim
    > przyspieszeniu które kupiłbyś za te pieniądze.

    zaturbiony 1.4 za taką kaskę to może być ciężko :)

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-08-24 10:20:39
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 24.08.2010 Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Renault Clio V6

    Mialo byc mozliwie najtaniej :)
    A w dobrym stanie Clio V6 za tanie niestety nie jest - nie to, zeby nie byl to fajny
    samochod.
    Bo jest - nawet bardzo.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 15. Data: 2010-08-24 11:19:02
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Mialo byc mozliwie najtaniej :)
    > A w dobrym stanie Clio V6 za tanie niestety nie jest - nie to, zeby nie byl to
    fajny samochod.

    Dla samobójców :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 16. Data: 2010-08-24 11:21:41
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Arek M pisze:

    > Dla samobójców :)

    Dla mnie wersja 2.0 16v to już pocisk a co dopiero V6. Miałem okazję
    jechać takim clio II z Niemiec, jak dla mnie coś pięknego. To pierwsza
    benzyna która tak mi się podobała jeśli chodzi o przyśpieszenie.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-08-24 11:44:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > zaturbiony 1.4 za taką kaskę to może być ciężko :)

    Chyba żartujesz. Kupi za tyle z pocałowaniem ręki. Zrobić od podstaw może
    i nie zrobi, chyba, że sam.

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2010-08-24 13:54:56
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    to pisze:
    > Chyba żartujesz. Kupi za tyle z pocałowaniem ręki. Zrobić od podstaw może
    > i nie zrobi, chyba, że sam.

    nie ma szans zrobić nawet od podstaw, zaturbienie to największy koszt a
    do tego strojenie to już są grube pieniądze. A zaturbionego nikt za tyle
    nie sprzeda.

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-08-24 13:59:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 22:05:11 +0200, megrims napisał(a):

    > nurek?

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/tngallery?Site=NO&Da
    te=20100523&Category=GALERIA_INT&Artno=224171212&Ref
    =PH

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 20. Data: 2010-08-24 14:47:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com> wrote in message

    > Komplety złom. ;-)
    > Powiedzmy sobie szczerze, każde 6 sekundowe auto było katowane... Tych
    > samochodów nie kupuje się do jeżdzenia tak jak ja do pracy na odcinku
    > 10km...

    Cholera, WRXem glownie w trasie dom-przedszkole-praca-przedszkole-dom
    jezdze. Ciezko bedzie sprzedac pewnie, nikt nie uwierzy. :)

    Pozdrawiam
    Kamil