  • Data: 2010-06-24 21:52:57
    Temat: Re: Najtańsza oferta dla sygnałek-oddzwoń
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/zadzwon-do-mnie/i
    ndex.html

    A tak przy okazji - jest błąd w działaniu tej usługi, mały, ale
    upierdliwy - przychodzi komunikat "... numer 48XXXXXXXXX ...", brak "+"
    i nie da się łatwo oddzwonić. Zgłaszałem ten problem Playowi, ale
    odpowiedzieli z właściwym konsultantom brakiem znajomości tematu. Może
    jak więcej ludzi się o to upomni, to poprawią?

    --
    Grzexs