eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNajsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenieRe: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
  • Data: 2018-12-30 22:48:33
    Temat: Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
    Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-30 22:06, J.F. wrote:
> [...]
    um/Philips%20BTT46%20E27%20helder_smal.jpg

    > A w szkole na korytarzu swietlowki :-)

    > Ciekawe.
    > Aberracja chromatyczna ?

    Na samym środku trójkąta barw pojawia sie nieaktywnt obszar.
    Część pręcików wzrokowych odbiera wrażenie zupełnej ciemności a to może
    mieć wpływ na synteze melatoniny a może nawet na jakąś atrofie dna oka.
    Poza tym, oko także troche widzi w podczerwieni. To relikt po
    praprzodkach, ale jednak.