  • 1. Data: 2015-08-15 18:31:58
    Temat: Najnowsze flagowce Samsunga...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    - aluminiowa ramka
    - brak wymiennych akumulatorów
    - brak gniazda karty pamięci
    - samsung Pay
    - nazwa wersji z większym ekranem S6 "Note" zmieniona na S6 "Plus"

    Co Wam to przypomina?? :-))

  • 2. Data: 2015-08-15 18:38:57
    Temat: Re: Najnowsze flagowce Samsunga...
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-15 18:31, Pszemol wrote:
> [...]
    > - brak gniazda karty pamięci
    > - samsung Pay
    > - nazwa wersji z większym ekranem S6 "Note" zmieniona na S6 "Plus"

    -zlikwidowana wodoszczelnosc

    Chyba wlasnie podziekowalem Samsungowi za te wszystkie ficzery.

  • 3. Data: 2015-08-15 19:15:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > -zlikwidowana wodoszczelnosc

    Jestes pewny ze nie będą oferować wersji "Sport"?

    > Chyba wlasnie podziekowalem Samsungowi za te wszystkie ficzery.

    Ciekawe co teraz wymyślą applehejterzy aby wychwalać Samsunga?

  • 4. Data: 2015-08-15 22:13:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-15 19:15, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Jestes pewny ze nie będą oferować wersji "Sport"?

    Jest juz chyba S6 active:
    http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/New
    s/_nc2/Galaxy_S5_Active_t10315.jpg
    Chyba bedzie mial w koncu podzespoly zblizone do S6.

    > Ciekawe co teraz wymyślą applehejterzy aby wychwalać Samsunga?

    Nie mam pojecia :]
    Temat telefonow chyba mnie juz znudzil. Osiagnely wysoki poziom, dla
    przecietnego uzytkownika chyba kazda platforma zaoferuje podobne ficzery.
    Pozostaje kwestia przywiazania, preferencji, kasy, dostepnosci.
    Jak sam zauwazyles: od strony budowy fizycznej zrobilo sie prawie
    jednakowo; chociaz nie: Samsung przerósł mistrza. Repairability Samsunga
    S6 Edge wynosi 3 a iPhone'a 6 wynosi 7.
    Co przeklada sie rowniez na tak banalna rzecz jak wymiana baterii
    czu uszkodzonego wyswietlacza.

  • 5. Data: 2015-08-15 22:15:55
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-08-15 19:15, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Jestes pewny ze nie będą oferować wersji "Sport"?

    > Ciekawe co teraz wymyślą applehejterzy aby wychwalać Samsunga?

    co Ty z tym Samsungiem, jaby był wyznacznikiem telefonów z zielonym
    robocikiem jako OS.

  • 6. Data: 2015-08-16 01:07:10
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-15 18:31, Pszemol wrote:
> [...]
    > - brak gniazda karty pamięci
    > - samsung Pay
    > - nazwa wersji z większym ekranem S6 "Note" zmieniona na S6 "Plus"

    Dorzuc do kolekcji podobienstw rowniez niezdrowe ceny:
    http://www.spidersweb.pl/2015/08/samsung-galaxy-s6-e
    dge-plus-cena.html

  • 7. Data: 2015-08-16 11:00:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    - aluminiowa ramka
    - brak wymiennych akumulatorów
    - brak gniazda karty pamięci

    Co Wam to przypomina?? :-))
    ---
    Tarka :-)

  • 8. Data: 2015-08-17 20:25:30
    Temat: Re:
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 9. Data: 2015-08-17 20:25:33
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 10. Data: 2015-08-18 00:56:04
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mqns0h$vhi$1@dont-email.me
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Jestes pewny ze nie będą oferować wersji "Sport"?
    > Ciekawe co teraz wymyślą applehejterzy aby wychwalać Samsunga?

    Wymyślili. Przedstawili ajplowcom...androida, że to NOWY system ajpla. Powaliło ich
    na kolana! :) Mogę podać linka do "pranka" ubawiłem się setnie :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Have you heard the news? The dogs are dead!