  • 11. Data: 2010-06-04 15:35:01
    Temat: Re: Najlepszy aparat
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Och, setki stron na ten temat masz na www.pentax.org.pl.

  • 12. Data: 2010-06-04 15:36:46
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-04 04:26, tomikiru pisze:
    > Pełno jest takich zdjęć, nie masz się czym chwalić. Namów jakiegoś boćka
    > albo swją teściową na rozbieraną sesję i wtedy się pochwal

    Chociaż bociany widuję często, to jednak nigdy w takiej sytuacji. Było
    to dla mnie dość egzotyczne doświadczenie. A i zdjęć takich nie
    widziałem. Myślałem, że będą jakimś fajnym przerywnikiem w dyskusji o
    ogniskowych i szumach.
    Artystyczne też nie miały być (ktoś o gniotach coś napomknął).

  • 13. Data: 2010-06-04 15:38:03
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-04 09:05, Robert_J pisze:
    > A trzecie? Hmmmm.... mogłeś chociaż obciąć to lusterko ;-))))

    Na początku tak chciałem zrobić. Potem stwierdziłem, że lepiej jest
    jednak z lusterkiem, bo pokazuje, z jakiej odległości było robione tamto
    zdjęcie.

  • 14. Data: 2010-06-04 17:12:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hu9fft$daq$1@news.onet.pl>,
    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak wiadomo - najlepszy aparat to ten, który jest pod ręką i działa. Tym
    > razem był to Pentax K7 z Sigmą 17-70:
    >
    > 1.
    > http://lh6.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/TAhAeC0Zr3I/AAAAAA
    AAI3s/--rI376NRe0/s912/Boc
    > ian%2002.jpg
    >
    > 2.
    > http://lh4.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/TAhAdjD9ROI/AAAAAA
    AAI3o/fRLZOeDKCZg/s800/Boc
    > ian%2001.jpg
    >
    > 3.
    > http://lh4.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/TAhAe1JAuHI/AAAAAA
    AAI3w/1NJ-Y3rXSao/s800/Boc
    > ian%2003.jpg

    Nie, no. Bez jaj.
    :-(
    TA

  • 15. Data: 2010-06-04 20:21:26
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 04 Jun 2010 17:35:01 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > Och, setki stron na ten temat masz na www.pentax.org.pl.

    Strony znam, chodziło mi o Twoją opinie :).

    --
    Krasnal...

  • 16. Data: 2010-06-04 20:49:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Krasnal pisze:

    > Strony znam, chodziło mi o Twoją opinie :).

    Tam jest też moja opinia :-P

    Mi się w sumie podoba. Z muszlą powiększającą ma wizjer minimalnie
    większy(sic) od analogowego i pełnoklatkowego Pentaksa Z-20. Niestety
    AF, choć dużo lepszy w stosunku do K110D, to jednak nadal daleko w tyle
    za np. Canonem 50D, którym miałem okazję bawić się niedawno. Opcji
    ustawień multum, tak, że nie jestem w stanie z większości korzystać. AWB
    działa na tyle dobrze, że można mu zawierzyć i zostawić. Ze światłem
    żarowym nadal sobie nie radzi w takim stopniu jak ustawienie na światło
    żarowe, ale wtedy z kolei tak wybielone fotografie też bywają sztuczne w
    odbiorze.

    To tak na szybko.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 17. Data: 2010-06-05 17:28:07
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > żarowym nadal sobie nie radzi w takim stopniu jak ustawienie na światło
    > żarowe, ale wtedy z kolei tak wybielone fotografie też bywają sztuczne w
    > odbiorze.

    Czyli być może masz jakąś wiedzę. A wciskasz na grupę takie grzmoty.
    P.

  • 18. Data: 2010-06-05 17:56:30
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 4 Cze, 10:12, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > StaM

    > Oczywi cie to rzecz gustu ;-). Tylko e to zdj cie nie jest
    > z p dz cego auta, a raczej stoj cego ;-)))).

    Raczej nie gustu, ale opinia subiektywna, bo nie widzialem od 40-stu
    lat.
    zywego bociana, chociaz bywam w Polsce czasami:-( (raz na 10-lat)
    Jeszcze do tego na asfalcie;)
    StaM

  • 19. Data: 2010-06-06 15:03:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <e...@k...go
    oglegroups.com>,
    StaM <q...@g...com> wrote:

    > Raczej nie gustu, ale opinia subiektywna, bo nie widzialem od 40-stu
    > lat.
    > zywego bociana, chociaz bywam w Polsce czasami:-( (raz na 10-lat)

    Moze bywasz w niewlasciwych miejscach albo porach?
    Wprawdzie, jak twierdza ornitolodzy, populacja bocianow nieco sie
    zmniejszyla, ale w lecie na Mazurach to wciaz dosc pospolity widok.

    > Jeszcze do tego na asfalcie;)

    Moze jakas chora sztuka.

    TA

  • 20. Data: 2010-06-06 15:47:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie nie radzi w takim stopniu jak ustawienie na światło żarowe, ale
    > wtedy z kolei tak wybielone fotografie też bywają sztuczne w odbiorze.

    Ciekaw jestem tylko, czy AF w K7D jest lepszy czy tez porównywalny z tym w
    k-x, bo ten w k-x radzi sobie lepiej w ciemnych pomieszczeniach jak w
    kadyszce. Napisz proszę pare słów o matrycy, bo czytałem gdzieś, że matryca
    w k-x jest lepsza niz w K7D. Co takiego jest z nią "nie tak" i jak się ma do
    tej z k10d - czy warto się przesiąść? Mnie k10d bardzo odpowiada - ergonomia
    na piątkę, ilość pikseli mi wystarcza, jedynie ISO 1600 mogłoby być trochę
    lepsze, bo niestety nie nadaje się do niczego pożytecznego. No i AF, który
    dopiero po podpięciu lampy metza wspomagającej ostrzenie w trudnych
    warunkach pracuje jak należy.

    --
    Yogi(n)