  • 11. Data: 2014-01-08 01:03:56
    Temat: Re: Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Jak by co to Karen=Komputronic więc wiesz ... :)

    I chyba saturion też :) Kiedyś nawet telefon był ten sam co do, za
    przeproszeniem, komputronika. Tylko ceny były znacząco inne. Jak się nie
    udało trafić leszcza na ceny z sufitu w komputroniku to nagle dobry stawał
    się i ten klient który chciał zapłacić normalną cenę w saturionie.
    Cwaniactwo bazarowego handlarza. Teraz trudno ceny porównać bo strona
    saturiona nie działa. Podobno saturn ich dojechał swoimi papugami ;) Trafił
    swój na swego :P

  • 12. Data: 2014-01-08 22:05:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-08 01:03, Santana pisze:

> [...]
    > Cwaniactwo bazarowego handlarza. Teraz trudno ceny porównać bo strona
    > saturiona nie działa. Podobno saturn ich dojechał swoimi papugami ;) Trafił

    W EURO AGD telewizor Samsung jaki chciałam kupić był droższy o ok. 400
    zł od takiego samego telewizora w Saturnie. W Euro sprzedawca "poganiał"
    mnie do zakupu, pytał czy chcę kupić . Dopiero jak powiedziałam mu, że
    oczywiście chcę kupić ten konkretny typ (ale nie kota w worku) to zaczał
    udzielac informacji, bo mu się fucha trafiła. Ja popatrzyłam i
    powiedziałam, że jeszcze się zastanowię i ewentualnie przyjdę na drugi
    dzień.
    Poszłam do domu i kupiłam w Saturnie przez internet. Dostawa darmowa. Na
    drugi dzień telewizor miałam już w domu.

    --
    animka

  • 13. Data: 2014-01-09 10:40:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" lakej3$1kc$...@n...news.atman.pl

    > powiedziałam, że jeszcze się zastanowię i ewentualnie przyjdę na drugi dzień.

    Ale nie powiedziałam tego -- dokąd przyjdę. ;)

    > Poszłam do domu i kupiłam w Saturnie przez internet. Dostawa darmowa. Na drugi
    dzień telewizor miałam już w domu.

    [co za głupota! mogła pooglądać TV w sklepie
    bez kupowania -- ja tak kiedyś oglądałem TV;
    teraz to nie ma sensu, bo w TV nic nie ma
    ciekawego]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-01-09 12:09:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lagrbr$7c5$...@n...news.atman.pl

    > Jaki obecnie HDD 2.5" o pojemności około 1 TB jest najlepszy?
    > Czy Travelstar to nadal dobry wybór?

    > http://www.karen.pl/product/187168/Sprzet_komputerow
    y_/Podzespoly/Hitachi_TravelStar_7K1000_1_TB_7200_32
    MB_Serial_ATA-600_.html#

    > Ja bym chciał 32 MB keszu i jak najtańszy.

    2 TB WD w obudowie za 419 pln...

    http://allegro.pl/show_item.php?item=3852935149

    Może warto zaczekać do 2 TB...
    Seagate na razie ma błędy tylko w 3 miejscach...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-01-10 09:00:50
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" lagrbr$7c5$...@n...news.atman.pl
> [...]

    Fajna cena ale poza tym to bym uważał na WD, mają kiepską jakość złącz USB i
    często na to wracają.

  • 16. Data: 2014-01-10 12:03:46
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-01-10 09:00, Chris pisze:
    >>> i_TravelStar_7K1000_1_TB_7200_32MB_Serial_ATA-600_.h
    tml#

    > Fajna cena ale poza tym to bym uważał na WD, mają kiepską jakość złącz
    > USB i często na to wracają.

    Tak po prawdzie - to najbezpieczniej jest jednak kupować oddzielnie hdd
    2.5", i oddzielnie obudowę na niego. Nie wyjdzie to taniej, ale w razie
    czego - reklamujemy tylko to, co faktycznie się zepsuło, albo możemy to
    szybko wymienić za niewielkie pieniądze (sama obudowa to przeważnie
    grosze, a 80% awarii to złącze usb lub kabelek usb, pozostałe 20% to tak
    twardy upadek dysku na beton, że ani dysk ani obudowa się nie nadają już
    do niczego)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 17. Data: 2014-01-10 13:37:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lao9bj$110$...@n...news.atman.pl

    > Fajna cena ale poza tym to bym uważał na WD, mają kiepską jakość złącz USB i często
    na to wracają.

    Twoja firma także handluje dyskami WD?

    USB w ogóle są słabe -- pod każdym względem są słabe.

    -=-

    Świat Gatesa umiera -- być może i USB wymrze.

    -=-

    Fajne (ale drogie na razie) są dyski z WiFi.
    Byłoby lepiej, gdyby miały akumulatory. WiFi
    na małych odległościach (kilku metrów) sięga
    dziś szybkości powolnych dysków twardych
    -- dopiero te szybkości mogą być brane
    pod uwagę do tych zastosowań, a przeca
    takie WiFi w smartofny czy laptopy nie
    są montowane. :) 300 Mb/s to w istocie
    10 MB/s -- o rząd wielkości za mało.

    -=-

    Jak już mnie to wszystko osłabi do końca, ;)
    nie kupię teraz żadnego dysku, ale zreanimuję
    padający :) i zaczekam na lepsze czasy, czyli
    na niższe ceny. ;)

    -=-

    Poraża mnie poziom sprzedawców:

    -- nie odczuje pan różnicy między 7200 i 5400
    -- szybko będzie zużywała się bateria od 7200
    -- 7200 są bardzo głośne
    -- 7200 da przyspieszenie tylko w dużych plikach

    A ja mam dwa 7200 i nie są głośne, nie są
    energożerne, są ewidentnie szybsze niż 5400...

    Mnie tak naprawdę interesuje tylko cena...
    [i długość gwarancji -- której nie będę egzekwował]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-01-10 14:06:36
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" lao9bj$110$...@n...news.atman.pl
    > Twoja firma także handluje dyskami WD?

    Nie mam własnej firmy ...

    > USB w ogóle są słabe -- pod każdym względem są słabe.
    > -=-
    > Świat Gatesa umiera -- być może i USB wymrze.
    > -=-

    Kiedyś na pewno

> [...]
    > Byłoby lepiej, gdyby miały akumulatory. WiFi
    > na małych odległościach (kilku metrów) sięga
    > dziś szybkości powolnych dysków twardych

    Zdecydowanie za drogo na razie i o ile pamiętam są tylko małe pojemności.

    > Jak już mnie to wszystko osłabi do końca, ;)
    > nie kupię teraz żadnego dysku, ale zreanimuję
    > padający :) i zaczekam na lepsze czasy, czyli
    > na niższe ceny. ;)

    Oby nie było jak z pamięciami gdzie obecne ceny to mały koszmar.

    > Poraża mnie poziom sprzedawców:
    > -- nie odczuje pan różnicy między 7200 i 5400

    W NAS nie odczuwam :)

    > -- szybko będzie zużywała się bateria od 7200

    To na pewno.

    > -- 7200 są bardzo głośne

    Bez przesady, nie jest tak żle.

    > -- 7200 da przyspieszenie tylko w dużych plikach
    > A ja mam dwa 7200 i nie są głośne, nie są
    > energożerne, są ewidentnie szybsze niż 5400...
    > Mnie tak naprawdę interesuje tylko cena...

    Tanie to są wynaazki typu Platinum :) jak szukać to czekać sprawdzonego.

    > [i długość gwarancji -- której nie będę egzekwował]

    To kup WD BLACK i walnij do kieszeni.
    ps. Mam na sprzedaż Seagate 1TB zew nówka sztuka :)

  • 19. Data: 2014-01-10 14:55:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" laor8s$k27$...@n...news.atman.pl

    "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl

    > Jako ciekawostka:

    > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki Pentagram 13.000 tel serii
    > monster a wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.
    > Nie wydaje mi się żeby było to dużo.

    Więc masz czy nie masz?

    > Zdecydowanie za drogo na razie i o ile pamiętam są tylko małe pojemności.

    To prawda -- wczoraj widziałem 500 GB.
    Po co komu dzisiaj tak mały dysk?

    > Oby nie było jak z pamięciami gdzie obecne ceny to mały koszmar.

    Nie rozumiem.

    > W NAS nie odczuwam :)

    A jaki masz interfejs? Bo ja chcę dysk włożyć do laptopa.

    > To na pewno.

    To nieprawda.

    > Bez przesady, nie jest tak żle.

    Nie jest -- toż piszę, że nie jest. Słyszę wentylator, nie dysk.

    > Tanie to są wynaazki typu Platinum :) jak szukać to czekać sprawdzonego.

    Platinum nie produkuje dysków.

    Podobnie z OCZ -- sprzedawca twierdził, że OCZ produkuje dyski magnetyczne.

    > To kup WD BLACK i walnij do kieszeni.

    Ja chcę do laptopa.

    > ps. Mam na sprzedaż Seagate 1TB zew nówka sztuka :)

    Zewnętrznych mam kilka -- może siedem...
    Jeden (500 GB) oczyściłem latem, aby zbakapować dysk, który
    właśnie teraz padł w kolejnym miejscu. Ale nie zdążyłem
    zbakapować -- poświęciłem czas przygotowywaniu się
    do wyjazdu do sanatorium. Wbrew pozorom taki wyjazd
    stał się dla mnie wyzwaniem. :)

    I ten wyjazd został skutecznie zmarnowany urazem akustycznym,
    jaki mnie spotkał za sprawą Monstera Pentagramu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-01-10 15:20:49
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" laor8s$k27$...@n...news.atman.pl
    > "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl
    > serii monster a wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.
    > Więc masz czy nie masz?

    Ale ty jesteś tępy ... sorry .. bez komentarza .. nawety nie potrafisz
    zrozumić co ktoś pisze.

    > To prawda -- wczoraj widziałem 500 GB.
    > Po co komu dzisiaj tak mały dysk?
    > Nie rozumiem.

    Cena parę miuesięcy temu była ok 3-4 razy niższa niż teraz ... teraz
    rozumiesz ??

    > A jaki masz interfejs? Bo ja chcę dysk włożyć do laptopa.

    SATA ... :)

    > To nieprawda.

    To prawda.

    > Nie jest -- toż piszę, że nie jest. Słyszę wentylator, nie dysk.

    I tu się zgadzamy.

    > Platinum nie produkuje dysków.

    Ale firmuje swoją nazwą i dyski są sprzedawane jako Platinum a co siedzi w
    środku to już zależy co tanio kupili.

    > Podobnie z OCZ -- sprzedawca twierdził, że OCZ produkuje dyski
    > magnetyczne.

    Nie ma już takiej firmy jak OCZ.

    > Ja chcę do laptopa.

    To weż WD Black bez kieszeni, chyba najmniej awaryjne do tego wydajne i
    mające długą gwarancję (60 miesięcy)

    > Zewnętrznych mam kilka -- może siedem...
    > Jeden (500 GB) oczyściłem latem, aby zbakapować dysk, który

    J/w choć żaden producent nie daje gwarancji 100% działania.

    > I ten wyjazd został skutecznie zmarnowany urazem akustycznym,
    > jaki mnie spotkał za sprawą Monstera Pentagramu.

    A co to ma wspólnego z dyskiem ?