  • Data: 2023-01-03 10:20:21
    Temat: Re: Najlepsze oferty
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak to jest z "numerem" przy ofertach kart sim na same dane, bez możliwości
    telefonowania (nigdy nie miałem takiej karty na same
    gigabajty)?
    Rozglądam się za simkiem do dziecięcego smartwatcha 4G, gdyby zegarek miał służyć
    wyłącznie do lokalizacji zguby, a nie do rozmów (z
    rozmowami to nadal najlepsza wydaje się oferta dodatkowej sim z dodatkowym numerem
    nju za 10 zł/mies., co daje 120 zł/rok, co
    czasami wydaje się tanio czasami drogo bo tyle np. roczny bilet do zoo kosztuje).

    -----
    > Po roku braku aktywności na koncie mają wyłączać numer, ale nie wiem, jak rozumieć
    brak aktywności - czy wystarczy raz na rok