  • 21. Data: 2012-08-29 12:27:36
    Temat: Re: Najładniejsze auto świata
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    .
    >Jak wygląda, Waszym zdaniem, najładniejsze auto świata? Bo według
    >mnie
    >mniej więcej w ten sposób:
    >http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C25/63/4
    7/C25634746_3.jpg
    >Niebanalna stylistyka, doskonałe proporcje, wysublimowane detale. Po
    >prostu piękny samochód o eleganckiej, dynamicznej sylwetce. Szkoda,
    >że po
    >naszych ulicach nie jeżdżą tylko takie.

    Ty sie nabijasz, ale co powiesz na to
    http://www.exbio.com.pl/wp-content/uploads/2010/10/1
    8.jpg

    J.

  • 22. Data: 2012-08-29 14:24:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-29 11:08, J.F pisze:
> [...]
    iat_Multipla_front_20080825.jpg

    > Oj tam - de gustibus etc.
    > Paru set tysiacom ludzi sie spodobalo.

    Bo z tą Multiplą było tak jak z pierwszym Twingo: tak brzydkie, że aż
    piękne.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2012-08-29 22:06:56
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-28 00:46, Tomasz Pyra pisze:

    > Nie żartuj...
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/F
    iat_Multipla_front_20080825.jpg

    Zapomniałem o aucie z zespołem downa.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 24. Data: 2012-08-30 06:17:30
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-08-29 14:24, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    > Bo z tą Multiplą było tak jak z pierwszym Twingo: tak brzydkie, że aż piękne.

    Chinole podrobiły multiple jako zotye multiplan, w wyeliminowaniu
    szkaradztwa wystarczyło podciągnąć maskę wyżej:
    http://img208.imageshack.us/img208/9420/zotyemultipl
    a9.jpg
    Efekt o wiele lepszy jakoś.
    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 25. Data: 2012-08-30 06:21:01
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-08-29 12:27, J.F wrote:
    > Ty sie nabijasz, ale co powiesz na to
    > http://www.exbio.com.pl/wp-content/uploads/2010/10/1
    8.jpg

    Za mało halogenów! :P

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 26. Data: 2012-08-30 10:10:22
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 06:17:30 +0200, dominik napisał(a):

    > Chinole podrobiły multiple jako zotye multiplan, w wyeliminowaniu
    > szkaradztwa wystarczyło podciągnąć maskę wyżej:
> [...]

    Przecież tak wyglądała Multipla w ostatnich latach produkcji:
    https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9G
    cQ-kUc53iADCm-X049L8b750ariDIv6kgJLJevXRwWHB-O0K6JRZ

  • 27. Data: 2012-08-31 11:44:48
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-08-30 10:10, Kapibara pisze:

    a9.jpg

    > Przecież tak wyglądała Multipla w ostatnich latach produkcji:
    > https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9G
    cQ-kUc53iADCm-X049L8b750ariDIv6kgJLJevXRwWHB-O0K6JRZ

    Zerżnęli z Chińczyków! ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 28. Data: 2012-08-31 22:50:45
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
> [...]

    hehehe
    nie ma to jak obnizyc zawieszenie przez naczepianie plastikow :D
    wole stylizacje orciari

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 29. Data: 2012-09-01 01:09:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2012 11:08:06 +0200, J.F napisał(a):
    iat_Multipla_front_20080825.jpg
    > Oj tam - de gustibus etc.
    > Paru set tysiacom ludzi sie spodobalo.

    Po prostu to było bardzo fajne i funkcjonalne auto. Brzydkie jak noc, trzeba
    było unikać wielkich lustrzanych witryn - ale poza tym było fajnie ;)
    Jedno z dwóch aut z trzema fotelami z przodu... teraz niestety - ani
    multipli, ani Hondy FRV.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2012-09-01 01:33:09
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > Nie znalazłem większej paskudy niż ta Tatra.

    Slabo sie starales...

    subaru.com

    Na pierwszej stronie chwala sie wszystkimi dokonaniami :)

    Kupujac Multiple kupujesz paskude (ze smaczkiem) tania w eksploatacji i
    funkcjonalna.
    Kupujac Subaru kupujesz paskude (bez wyrazu) z cenami czesci na poziomie
    Bentleya i z conajmniej dyskusyjna uzytecznoscia wlasciwosci jezdnych w
    polskich warunkach :)

    --
    Picasso