  • 11. Data: 2012-08-28 00:55:42
    Temat: Re: Najładniejsze auto świata
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Nie żartuj...
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/
    Fiat_Multipla_front_20080825.jpg

    On wygląda, jakby jedno auto spadło na drugie. :)

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2012-08-28 01:38:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 27 Aug 2012 22:55:42 +0000 (UTC), t? wrote:

    > begin Tomasz Pyra

    > Fiat_Multipla_front_20080825.jpg
    >
    > On wygląda, jakby jedno auto spadło na drugie. :)

    Mi ten samochód wygląda jakby miał wielki, obwisły biust.

  • 13. Data: 2012-08-28 01:47:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 00:46:04 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Nie żartuj...
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/F
    iat_Multipla_front_20080825.jpg

    Cos mi chodzi po glowie ze na zywo to ona wygladala ciut mniej ohydnie niz
    na tym zdjeciu.

    J.

  • 14. Data: 2012-08-28 07:02:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-08-2012 01:38, Tomasz Pyra pisze:
    > Mi ten samochód wygląda jakby miał wielki, obwisły biust.

    Zaraz znajdzie sie taki co napisze że jest śliczny ;)

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-08-28 09:58:12
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

    > Zaraz znajdzie sie taki co napisze że jest śliczny ;)

    Nie wywołuj Fuczaka z lasu!

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2012-08-29 10:58:45
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Mon, 27 Aug 2012 07:09:11 +0000 (UTC), t? wrote:

    > Jak wygląda, Waszym zdaniem, najładniejsze auto świata? Bo według mnie
    > mniej więcej w ten sposób:
    >
    > http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C25/63/47
    /C25634746_3.jpg

    > Niebanalna stylistyka, doskonałe proporcje, wysublimowane detale. Po
    > prostu piękny samochód o eleganckiej, dynamicznej sylwetce. Szkoda, że po
    > naszych ulicach nie jeżdżą tylko takie.

    Ja i większość moich znajomych zgadzamy się w zupełności.
    Od siebie dodam, że najbardziej doceniam w tym samochodzie szlachetną
    konsekwencję stylistyki ramek szyb bocznych. Ta zdzierająca się farba jest
    unikatem na skalę globalną. Takie dbanie o detale, jak zauważyłeś, jest
    godne podziwu.
    Prezentowana tu wersja nadwozia jest chyba najpiękniejsza ze względu na
    udane połączenie funkcji i formy, co jak wiemy jest bardzo trudne.

    --
    pozdro

  • 17. Data: 2012-08-29 11:04:15
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Tue, 28 Aug 2012 00:46:04 +0200, Tomasz Pyra wrote:

    > Nie żartuj...
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/F
    iat_Multipla_front_20080825.jpg

    Też piękne.
    --
    pozdro

  • 18. Data: 2012-08-29 11:05:23
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Tue, 28 Aug 2012 01:38:44 +0200, Tomasz Pyra wrote:

    > Mi ten samochód wygląda jakby miał wielki, obwisły biust.

    Według mnie, to auto jest na coś chore.

    --
    pzodro

  • 19. Data: 2012-08-29 11:07:14
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Mon, 27 Aug 2012 21:09:39 +0200, DoQ wrote:

    > Jest jeszcze ROY RAM SRT10 tuningowany przez Chryslera:
    > http://www.motofakty.pl/g2/art/2/6/43350a3f0b054_d.j
    peg

    Ten już słabszy - nie ma kokona.

    --
    pzodro

  • 20. Data: 2012-08-29 11:08:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    On Tue, 28 Aug 2012 01:38:44 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >>> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/F
    iat_Multipla_front_20080825.jpg
    >Według mnie, to auto jest na coś chore.

    Oj tam - de gustibus etc.