  • 1. Data: 2012-08-27 09:09:11
    Temat: Najładniejsze auto świata
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Jak wygląda, Waszym zdaniem, najładniejsze auto świata? Bo według mnie
    mniej więcej w ten sposób:

    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C25/63/47
    /C25634746_3.jpg

    Niebanalna stylistyka, doskonałe proporcje, wysublimowane detale. Po
    prostu piękny samochód o eleganckiej, dynamicznej sylwetce. Szkoda, że po
    naszych ulicach nie jeżdżą tylko takie.

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2012-08-27 21:03:26
    Temat: Re: Najładniejsze auto świata
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin megrims

    > e tam. To ładniejsze
    >
    > http://image.motortrend.com/f/9947194+w786+ar1/112_0
    806_08z
    +1972_tatra_603+front_view.jpg

    Piękne auto o sportowej, harmonijnej sylwetce. Kto da więcej? :)

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-08-27 21:04:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-27 21:03, t? pisze:
    > begin megrims

    806_08z
    > +1972_tatra_603+front_view.jpg
    >
    > Piękne auto o sportowej, harmonijnej sylwetce. Kto da więcej? :)

    Nie znalazłem większej paskudy niż ta Tatra.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2012-08-27 21:06:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-08-2012 21:03, t? pisze:
    806_08z
    > +1972_tatra_603+front_view.jpg
    > Piękne auto o sportowej, harmonijnej sylwetce. Kto da więcej? :)

    Jeśli chodzi ci o harmonie sylwetki to powinno ci się podobać (podobnie
    jak mi) http://m.cdn.blog.hu/au/autofilia/image/prokee/09011
    8/roy.jpg

    --
    Pozdr.

  • 5. Data: 2012-08-27 21:09:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-08-2012 21:06, DoQ pisze:
    > Jeśli chodzi ci o harmonie sylwetki to powinno ci się podobać (podobnie
    > jak mi) http://m.cdn.blog.hu/au/autofilia/image/prokee/09011
    8/roy.jpg

    Jest jeszcze ROY RAM SRT10 tuningowany przez Chryslera:
    http://www.motofakty.pl/g2/art/2/6/43350a3f0b054_d.j
    peg

    Plakat sobie zrobie

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-08-27 21:25:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-27 21:09, DoQ pisze:

    > Jest jeszcze ROY RAM SRT10 tuningowany przez Chryslera:
    > http://www.motofakty.pl/g2/art/2/6/43350a3f0b054_d.j
    peg

    > Plakat sobie zrobie

    Co wy tak dzisiaj na tego polaja?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 7. Data: 2012-08-27 21:45:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-08-2012 21:25, megrims pisze:
    peg
    > Co wy tak dzisiaj na tego polaja?

    Nie wiem czy dzisiaj, mnie się zawsze podobał!!

    --
    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-08-27 21:45:29
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

    > Nie wiem czy dzisiaj, mnie się zawsze podobał!!

    Mi też. :)

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2012-08-28 00:37:58
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin megrims

    >>> http://image.motortrend.com/f/9947194+w786+ar1/112_0
    806_08z

    > Nie znalazłem większej paskudy niż ta Tatra.

    Przypuszczam, że Czesi podpatrywali design u Szwedów:
    http://farm4.static.flickr.com/3658/3549360466_c7861
    27d4e.jpg

    Wieść gminna niesie, że jedni i drudzy byli wtedy pijani... :)

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2012-08-28 00:46:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 27 Aug 2012 21:04:42 +0200, megrims wrote:

    > Nie znalazłem większej paskudy niż ta Tatra.

    Nie żartuj...
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/F
    iat_Multipla_front_20080825.jpg