  • 1. Data: 2012-04-06 19:43:45
    Temat: Najgorsza sieć świata będzie trochę mniej zła
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Czyli piekło zamarza:
    http://www.engadget.com/2012/04/06/atandt-to-begin-u
    nlocking-iphone-sunday-april-8/
    AT&T będzie ściągać simlocki z gejfonów po kontrakcie. Azbestowy troll
    będzie się wił, bo coś pisał, że po co ściągać locki skoro i tak nie ma na
    jaką sieć zmienić...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 2. Data: 2012-04-06 20:53:44
    Temat: Re: Najgorsza sieć świata będzie trochę mniej zła
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Apr 2012 18:43:45 +0100, Waldek Godel napisał(a):
> [...]
    > AT&T będzie ściągać simlocki z gejfonów po kontrakcie. Azbestowy troll
    > będzie się wił, bo coś pisał, że po co ściągać locki skoro i tak nie ma na

    Po pierwsze - czemu ma sie wic, po drugie - skoro tak chetnie sciagaja to
    moze naprawde nie ma na co zmienic :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-04-07 00:26:41
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    nlocking-iphone-sunday-april-8/

    > Po pierwsze - czemu ma sie wic,

    Bo Waldkowi się nudzi i chce rozkręcić flejma o sprawach które nikogo nie
    obchodzą.

    > po drugie - skoro tak chetnie
    > sciagaja to moze naprawde nie ma na co zmienic :-)

    Ściągają, żeby ludzie mogli te niemodne ajfony wpizdu sprzedać na craigslist
    i wziąć nowy kontrakt na Kalumnię 900. Ten 8 kwietnia to nieprzypadkowa
    korelacja.

  • 4. Data: 2012-04-07 10:52:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2012 00:26:41 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Ściągają, żeby ludzie mogli te niemodne ajfony wpizdu sprzedać na craigslist
    > i wziąć nowy kontrakt na Kalumnię 900. Ten 8 kwietnia to nieprzypadkowa
    > korelacja.

    Skypku, tobie sie co na mozg rzucilo ?
    O ile w pierwszej czesci mozesz miec sporo racji, to w dugiej ... gdzie ci
    tam rasowy ajfoniarz kupi kalumnie ?
    Nowy model ip mu zaproponuja :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-04-07 14:54:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Skypku, tobie sie co na mozg rzucilo ?
    > O ile w pierwszej czesci mozesz miec sporo racji, to w dugiej ...
    > gdzie ci tam rasowy ajfoniarz kupi kalumnie ?
    > Nowy model ip mu zaproponuja :-)

    Mi się nic nie rzuciło. To trzy źródła wszelkiego zła: MS, Nokia i AT&T się
    dogadały, że ci ostatni już nie będą promować ajfonów tylko kalumnię
    właśnie. O, juz się zaczęło: http://www.youtube.com/watch?v=wK0DC7oJSJY

  • 6. Data: 2012-04-07 15:10:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    nlocking-iphone-sunday-april-8/

    > Po pierwsze - czemu ma sie wic, po drugie - skoro tak chetnie sciagaja to
    > moze naprawde nie ma na co zmienic :-)

    Moze sciagaja bo musza?

  • 7. Data: 2012-04-10 03:50:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    nlocking-iphone-sunday-april-8/

    > Po pierwsze - czemu ma sie wic,

    Walduś trolluje, jak zwykle...

    > po drugie - skoro tak chetnie sciagaja to
    > moze naprawde nie ma na co zmienic :-)

    Otóż to! Nie ma naprawdę tu innego dobrego operatora GSM
    nie licząc T-Mobile które już niedługo przestanie istnieć...
    Natomiast ten unlock jest cenny dla tej mniejszości mieszkańców
    USA która wyjeżdzając za granicę nie musi płacić już teraz AT&T
    haraczu w postaci $20 za megabajt roamingu międzynarodowego
    tylko może sobie włożyć do odblokowanego iPhone lokalnego SIMa.
    Może też odsprzedać swojego starego, dwuletniego już przecież
    iPhone4 na jakimś eBay'u mieszkańcowi jakiegoś biedniejszego
    kraju i więcej znaleźć chętnych dzięki temu na odblokowany telefon.

    p.s. o co tym trollom chodzi z tym azbestem??? :-))
    Jakieś urazy z wypadu na saksy do Stanów, czy co?

  • 8. Data: 2012-04-10 03:58:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Mi się nic nie rzuciło. To trzy źródła wszelkiego zła: MS, Nokia i AT&T
    > się dogadały, że ci ostatni już nie będą promować ajfonów tylko kalumnię
    > właśnie. O, juz się zaczęło: http://www.youtube.com/watch?v=wK0DC7oJSJY

    Lumia 900 miałaby być lepsza od iPhone?
    Obawiam się, że Nokia w tej reklamie mówi o końcu beta testu Lumia 800? :-)

  • 9. Data: 2012-04-10 04:29:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Lumia 900 miałaby być lepsza od iPhone?

    Ale zdrada, co? Czy teraz też znienawidzisz AT&T?

    > Obawiam się, że Nokia w tej reklamie mówi o końcu beta testu Lumia
    > 800? :-)

    Nie, mówi o końcu użerania się z takimi cudownymi ficzerami ajfona jak
    słynny Apple Death Grip. Stosowne filmidła były obok na jutubie jeszcze
    chyba wczoraj (a pod nimi niezła drama w komentarzach), niestety (lub
    umyślnie) przeoczyłeś.

  • 10. Data: 2012-04-10 05:29:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Ale zdrada, co? Czy teraz też znienawidzisz AT&T?

    Znienawidzę AT&T?? Dlaczego miałbym to zrobić?

    > Nie, mówi o końcu użerania się z takimi cudownymi ficzerami ajfona jak
    > słynny Apple Death Grip.

    Słynny to on jest tylko z pozoru bo ja na zasięg swojego iPhone4
    nie mogę narzekać.

    > Stosowne filmidła były obok na jutubie jeszcze chyba wczoraj (a pod nimi
    > niezła drama w komentarzach),
    > niestety (lub umyślnie) przeoczyłeś.

    Z pewnością umyślnie przeoczyłem... :-)
    Co to w ogóle znaczy umyślnie coś przeoczyć?
    I jakie to filmidła były wczoraj? Dziś już ich nie ma?
    Co się stało?