  • Data: 2017-11-01 16:30:27
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/1/2017 3:45 PM, Shrek wrote:
    > Wiesz. Civic to takie miejskie BMW. Może wszystkie tłuczone;)

    Znałem 2 właścicieli. Pytałem więc bo zastanawiałem się nad kupnem
    jakiejś Hondy. Albo machnięcie ręką z rezygnacją albo klniecie na
    "jakośc japończyka". Stłuczek nie było. Pytałem też znajomeg lakiernika,
    powiedzial że nie maluje Civiców bo co pomaluje to za chwile ktoś z
    reklamacją wraca i szkoda roboty, niech szukają innego frajera. Być może
    problem tyczył tamtych modeli a obenie jest lepiej.

    Na marginesie, taki problem typu "co klapa to brązowa" widzałem kilka
    lat temu na Focusach w pierwszej wersji. Po obejrzeniu koło dziesięciu
    sztuk skutecznie się wyleczyłem z Focusa.

    Mógłbym zasugerować że inny sąsiad ma 20 letnią Nubirę z oryginalnym
    lakierem. Ale gdzieś czytałem że to obciach pokazać się ładną Nubirą, za
    to taka przymglona na brazowo Honda ... ;)