  • Data: 2017-10-31 22:41:22
    Temat: Re: Najbardziej nierdzewne
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2017 o 22:01, Maciek pisze:

    > Który z samochodów od dużych kompaktów po klasę średnią z lat powiedzmy
    > 1999-2010 jest najbardziej odporny na korozję?
    > Tak, żeby można było mieć niemal pewność, że tylko egzemplarze powypadkowe
    > będą gnić?

    nie jestem blacharzem, ale parę starych aut załatałem. dość odporne sa
    xsary. precyzując w nastoletnich możesz nie znaleść rdzy na karoserii.
    Jasne że gdzieśtam głęboko, może sie trafić, ale mało widziałem aut,
    które w tym wieku miałyby zdrowe nadkola. może przesadzam. większość
    mocno lubianych marek - ma, a xsar - prawie żadna. ostatnio spawałem
    astrę. jak otwarłem klapę z tyłu, spojrzałem do bagażnika w dół, to
    zobaczyłem swoje stopy.
    Natomiast jeśli auto jest składane z dwóch, niema takiej możliwości żeby
    nie zardzewiało. no chyba że je skleili, albo zlutowali. tam gdzie
    dotarła spawarka, wszelkie fabryczne zabezpieczenia antykorozyjne
    przestały funkcjonować.

    ToMasz