  • Data: 2009-06-03 21:17:05
    Temat: Re: Nagrywarka zewn. dvd - slim czy zwykla?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "tangie" h06juq$cro$...@i...gazeta.pl

    > Chodzi o zasilanie z gniazda o napieciu 100-240V

    Więc za 40 złotych mogłeś kupić uniwersalną przejściówkę
    a za 100 złotych jedną z najlepszych nagrywarek, Pioneera. :)
    NEC jest także bardzo dobry, choć gorszy i kosztuje jeszcze
    mniej. Przy dobrych wiatrach za 100 złotych mógłbyś mieć komplet.

    Warto było płacić prawie 200 złotych? :) Przejściówka jest
    uniwersalna -- ma zasilacz, często oddzielne kable SATAnizmu
    i USB...

    Nie wiem, jak teraz, ale kiedyś Samsungi słynęły ze złej jakości
    swych napędów optycznych. Ja miałem Toshibę, wewnątrz której był
    Samsung. Była skrajnie zła. :) Od tamtej pory nie lubię Toshiby,
    choć niedawno (bezwiednie -- myślałem, że kupuję towar korporacji
    Noname) kupiłem niezły dysk Toshiby. :) Dysk był zewnętrzny,
    nierozbieralny, miał napis Platinum czy jakoś tak, ale
    wewnątrz obudowy był zwyczajny dysk Toshiby. :)

    A zewnętrzna nagrywarka też ma obudowę, i to solidną. :)
    Z płyt chyba nie korzystasz stale -- raczej sporadycznie...
    Warto odkładać nagrywarkę do szuflady czy szafy, aby nie kurzyła
    się, gdy jest niepotrzebna. A w tej szufladzie walory estetyczne
    nie są aż tak istotne. Zresztą -- estetyka zawiera się w funkcjonalności. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'