  • Data: 2011-04-12 18:58:46
    Temat: Re: Nagrywarka TSS
    Od: DooMiniK <f...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/04/2011 22:46, animka wrote:
> [...]
    >>> pojęcia.
    > Żaden nie wiedzial i nie napisał jak usunąć firmware nagrywarki. Za to
    > skunksy smrodzić tylko potrafią. Ot takie zwykłe śmierdziele.
    > Jak już wcześniej napisałam-sprawa tego firmware jest już nieaktualna,
    > bo to wina płytki Verbatim.

    Uwaga, będę pisał... skup się, proszę...
    Usunięcie firmware z dowolnego sprzętu (czy to CDROM, czy karta
    graficzna) praktycznie 'ucegla' dane urządzenie, staje się
    ono bezużyteczne (w najlepszym przypadku są sztuczki na wgranie
    firmware, ale najczęściej kończy się na serwisie). Firmware można
    ZASTĄPIĆ innym.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel