  • Data: 2011-04-11 13:30:04
    Temat: Re: Nagrywarka TSS
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 13:12:41 +0200, animka napisał(a):

    > Pewnie to firmware, które zainstalowałam jest pod XP.
    > Tu właśnie jest przykład, że firmware może być pod konkretny system:
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=SSTcor
    p+CD%2FDVDW+TS-H652L+ATA+Device&btnG=Szukaj+w+Google
    &aq=f&aqi=&aql=&oq=

    Nie wpadnie Ci do łba, że dzielenie per system wynika z dołożenia
    oprogramowania flashującego odpowiedniego dla danego systemu operacyjnego?
    No tak... Pytanie retoryczne...

    [ Dopóki lakier na paznokciach nie wysechł, kobieta jest bezbronna. ]
    [ (Burt Reynolds) ]