  • Data: 2009-05-18 17:31:28
    Temat: Re: Nagrywarka DVD + dvb-t
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 May 2009 19:24:53 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    >Czyli dobrze pamiętałem, że startowali z mpeg-4 dla każdego kanału?
    >Pewnie po starcie TnK żeby nie dublować kanałów, zostawili je tylko w
    >mpeg2 - to nawet rozsądne.

    wg mnie to bylo najgorsze rozwiazanie z mozliwych powrot do mpeg-2. (A
    teraz uzyje moje ulubionego czasu zaprzeslego) A powinni byli isc
    dalej i zamowic w technisat prosty tuner z mpeg-4. Przy takich
    ilosciach (duze klient i duze zamowienie) cena bylaby atrakcyjna. A
    tak beda sie bujac z tym mpeg-2 w nieskonczonosc. Poza tym startujac z
    N powinni byli do zestawow dawac monoblocki (single lub twin do
    recorderow) - pare zlotych wiecej a jakie mozliwosci dywersyfikacji
    satelity, wtedy jak brakuje pojemnosci, to mozna je wziaz z innej
    pozycji (Astry) a i operator Eutelsat/SES nie podskoczy. A tak dupa.

    A wracajac do tematu nagrywarki dvd/hdd z mpeg-4 - to ja juz bym dawno
    to kupil, ale nie ma! No chyba, ze nie wiem. A z mpeg-2 nie kupie bo
    to wyrzucenie kasy w bloto patrzac na to, co ma byc w PL.

    --
    ThinkXtra