    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nagrywarka
    Date: Sun, 25 Dec 2011 12:28:07 +0100
    Sender: p...@g...com
    <javs23$3li$1@node2.news.atman.pl> <javsmn$brc$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <javtn9$ear$2@inews.gazeta.pl>
    <gf2006smsqkc$.13zuhb9hx2oy1$.dlg@40tude.net>
    <jb000a$l7o$1@inews.gazeta.pl>
    <16qw27bcfpo22$.1g7iirhm9u7r5.dlg@40tude.net>
    <9...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <f...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <jd04io$u1e$1@mx1.internetia.pl>
    <16xwwiuifrw15$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <jd0glk$1fh$1@mx1.internetia.pl>
    <1pnpjccoitry1$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <jd28qi$cau$1@mx1.internetia.pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 17:04:12 +0100, LP napisał(a):

    > Spoko, tamtą maturę można ci smiało policzyć jako obecny licencjat o ile
    > przykładałeś się i potrafiłeś np. do wścieku dupy pataniami profów
    > doprowadzić...

    Tak jakoś wychodziło. Fizyk na przykład ładnych parę minut się zastanawiał z
    ciężkim zdumieniem na twarzy, o co mi chodzi, jak rzuconą we mnie kredę
    odrzuciłem w jego kierunku i na pytanie ,,co to miało być" dostał odpowiedź
    ,,trzecia zasada dynamiki Newtona w praktyce". ;)

    > "Więc masz wyższe wykształecenie (chociaż studiów nie skończyłeś) jak
    > prezydedent Kwaśniewski..."

    Nie. Nie mam. Na studiach licencjackich byłem, ale takowych nie skończyłem.

    > Dobrze, dobrze - zaliczamy magisterkę, ok?

    A ładna ta magisterka? ;D

    > Ryzyko jest wpisane w nasze życie. Kupujesz procesor i nie wiesz czy da się
    > go podkęcić jak inne z serii - czy wtopisz. Pamiętam jak pierwszy raz
    > leczyłem kaca klinem, myślałem, że tego się nie da przeżyć, ale z
    > perspektywy czasu wiem, że warto było zaryzykować...

    Moment - podkręcanie procesora to jednak ustawianie go do działania z
    parametrami, których oficjalnie wcale nie miał wytrzymywać. To czy się uda,
    czy nie, to zawsze jest trochę loteria.

    > No właśnie do tego cały czas zachęcam.

    Mało popularne w obecnych czasach niestety. :(

    > Nie o to chodzi. Ty nie myjesz, więc nie masz doświadczenia - ja myję
    > płynem któryś już tam monitor, laptopy i telewizory, ale zdarzało mi się
    > używać i sródków specjalistycznych i sporadycznie wody. Kazda z tych
    > metod ma swoje zalety i wady. Ale mniejsza o markę. Napisz tylko, czy
    > używasz wodę kranową i stary brudny ręcznik czy superpłyn od
    > supersprzedawcy, bo tylko to chcę od ciebie wyciagnąć w tym wątku.

    Ja akurat matryce czyszczę kupionym w Vision Express płynem chemax 3 do
    doprowadzania do czystości okularów, obiektywów czy innych soczewek (np. w
    lornetkach) i miękkich, papierowych ręczników. Czysta woda nie jest na tyle
    skuteczna.

    > Nie namawiam, nie zachęcam, nie zmuszam.
    > Kamil czyści wodą, ja clinem, a ktoś inny krwią wyposzczonych dziewic.

    :)

    > Nie wiem czy powinienem się obrazić, bo nie bardzo rozumiem myśl przewodnią
    > ostatniego zdania, ale cóż, może ja maturę zdawałem gdzie indziej i
    > wcześniej (albo później) niż ty?

    Nie - to była raczej taka myśl ogólna. ;) Po prostu staram się sobie nie
    zaszkodzić. Jeżeli płyn do czyszczenia okularów (kosztujących mnie raz na
    jakiś czas około 200 zł) się sprawdza i na monitorze (kupno którego, to już
    wywalenie ponad 3 kPLN), to ja testować innych środków - być może
    skuteczniejszych - jednak nie będę. Niech się jakiś artysta (zwany
    prozaicznie palantem) sam na swoim sprzęcie przekonuje, czy zapis w
    instrukcji obsługi w wykonaniu producenta sprzętu jest sensowny, czy nie. :D

    [ Jak to mówią daltoniści: życie jest jak tęcza - raz białe, raz czarne... ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]