    From: Mundek <m...@g...zeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów - po co?
    Date: Sun, 08 Nov 2009 19:36:13 +0100

    Dnia 11/08/2009 o 15:44:25 +0100 Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Nagrywanie rozmów jest w ich interesie wówczas, gdyby klient wypierał
    > się zamówienia jakiejś usługi.

    > To wielce prawdopodobne, dlatego w swoim interesie też powinieneś
    > nagrywać rozmowy :)

    Tyle że jak już zaczniesz z nimi rozmawiać to musisz ich uprzedzić o
    nagrywaniu rozmowy i gwarantuje, że nie będą sobie tego życzyć czyli się
    rozłączą.
    Niejaki Janusz Weiss właśnie taka sprawa się niedawno zajmował (10, 11 i
    14 września 2009)i tak to właśnie zadziałało.
    http://www.radiozet.pl/Programy/Dzwonie-do-Pani-Pana
    -w-bardzo-nietypowej-sprawie/%28offset%29/40
    http://www.radiozet.pl/Programy/Dzwonie-do-Pani-Pana
    -w-bardzo-nietypowej-sprawie/%28offset%29/30

    --
    pozdrawiam
    Mundek