  • 11. Data: 2011-02-12 14:39:04
    Temat: Re: Nagrywanie płyt CD-R, CD-RW
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości grup
    > już ci napisano, to nie są parametry płyty tylko plików mp3

    Skąd wiesz, że mp3? Może być w innym formacie.

  • 12. Data: 2011-02-12 14:57:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-12 13:39, boxfish pisze:

    > już ci napisano, to nie są parametry płyty tylko plików mp3

    Dzięki.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-02-12 15:36:38
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-12 15:39, qwerty pisze:
    > Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości grup
    >
    > Skąd wiesz, że mp3? Może być w innym formacie.

    Z umiejętności czytania ...

  • 14. Data: 2011-02-15 08:04:40
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Dam odpowiedź godną Animki:
    Wystaw sobie ten nagrany plik na eMule, i podejrzyj w sieci, ile ma kbps-ów ;-))

    -----

  • 15. Data: 2011-02-15 11:36:05
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2011-02-11 15:17, nom pisze:

    > To ja wiem, tylko Ty wyciąłeś tekst, który był wyżej:

    zacznij może od tego, jakim programem nagrywasz?

  • 16. Data: 2011-02-15 17:42:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-15 09:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dam odpowiedź godną Animki:
    > Wystaw sobie ten nagrany plik na eMule, i podejrzyj w sieci, ile ma kbps-ów ;-))

    Ech, już dałam sobie z tym spokój. Zaintrygowało mnie to bo w instrukcji
    mojej miniwieży jest napisane jak mają byc nagrane pliki mp3. Tekst ten
    wstawilam w pierwszym poście.

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-02-15 17:43:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-15 12:36, nom pisze:

    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > zacznij może od tego, jakim programem nagrywasz?

    No takim do nagrywania. Konkretnie Burn4 Free i nie narzekam.

    --
    animka

  • 18. Data: 2011-02-16 08:15:56
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Ech, już dałam sobie z tym spokój. Zaintrygowało mnie to bo w instrukcji
    > mojej miniwieży jest napisane jak mają byc nagrane pliki mp3.

    Nie mogłaś tego napisać tego na samym początku? :-)
    Poza tym ta instrukcja do Twoje wieży pewnie tłumaczona była przez
    translator Google, więc nie bierz wszystkiego co tam napisali tak dosłownie.
    :-)
    Lepiej korzystać z wersji angielskiej.
    Tu chodzi o to, że pliki w formacie mp3 mają mieć określone parametry, które
    i tak większość dostępnych na sieci spełnia, więc nie przejmuj się tą notką
    z instrukcji i spokojnie nagrywaj wszystko co chcesz. ;-)

    PS. a tak w ogóle to podziwiam to, że czytasz instrukcje, bo większość
    kobiet tego nie robi. :D

  • 19. Data: 2011-02-16 13:22:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-16 09:15, nom pisze:
    > PS. a tak w ogóle to podziwiam to, że czytasz instrukcje, bo większość
    > kobiet tego nie robi. :D

    OK.

    --
    animka