  • 11. Data: 2010-01-05 11:20:15
    Temat: Re: Nagrywanie-beep
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    od dwóch lat używam na różnych Symbianowcach programu Total Recall .
    Ostatnio również na Nokii E52, a obecnie na Nokii E72, gdzie beep słychać
    jedynie po mojej stronie, natomiast po stronie rozmówcy nic nie słychać.
    Uważam że jest to jeden z lepszych programów na rynku. Jego koszt to 15USD.
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 12. Data: 2010-01-05 23:51:21
    Od: "IZI" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedynie po mojej stronie, natomiast po stronie rozmówcy nic nie słychać.
    > Uważam że jest to jeden z lepszych programów na rynku. Jego koszt to

    Witam

    Zainstalowałem - jest jak mówisz w moim E52 slychac beep ale rozmówca nie
    słyszy nieszczesnego pikania.
    Znalazłem strone www.killermobile.com gdzie mozna zaplacic ale jest to
    stronka nie w Polsce - znasz jakas polską stronę gdzie można kupić program?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-01-06 09:14:22
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "IZI" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Znalazłem strone www.killermobile.com gdzie mozna zaplacic ale jest to
    > stronka nie w Polsce - znasz jakas polską stronę gdzie można kupić

    Witam,
    możesz pobrać np. ze strony www.inhand.pl/total-recall-p-613.html ale nie
    wiem, czy jest to najnowsza wersja TR. Na stronie www.killermobile.com
    możesz bez problemu zapłacić np.kartą VISA.

    Pozdrawiam,
    Jarek