  • Data: 2022-04-09 13:32:06
    Temat: Re: Nagrania binauralne
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/04/2022 11:36, Marek wrote:

    > ale żeby wysłuchać tego koncertu na żywo to mi wystarczy moja
    > nie-sztuczna głowa i dwoje uszu- więc?

    hint - dynamika (i jej zakres). Mikrofony (i ich wzmacniacze) są raczej
    przystosowane do działania z bliskiej odległości od źródła dzwięku.

    Nie da się nagrać za pomocą jednego mikrofonu w wysokiej dynamice
    kontrabas który stoi na dole i plumkającego trójkąta na górze orkiestry.

    To samo jest z obrazem. Dynamika oka jest na razie nie do osiągnięcia
    dla żadnych sensorów.

    c.