  • 21. Data: 2018-03-07 11:36:40
    Temat: Re: Nagminne łamanie przepisów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:afa72375-3998-4f3b-ac76-7bda0019664c@go
    oglegroups.com...
    >--Przekroczyl o 50, to chyba sie kwalifikuje do oceny "pirat godny
    >kary" :-)
    >pomijajac kare wpisuje sie niestety w szeregi hipokrytow, zenada i
    >tyle

    Ze propaguje bezpieczna jazde w telewizji, a jezdzi jak widac ... no,
    bezpiecznie ?

    Ale nie mylmy aktora z jego rolą :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-03-07 12:48:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-03-06 o 10:44, Miroo pisze:

    >Nie mają w tym sklepie na wyposażeniu wózka paletowego?

    >Jak ktoś planuje uruchomienie działalności, do której są dostawy, to
    >wybierając lokal powinien się zastanowić, jak te dostawy będą
    >realizowane i czy jest rampa, podjazd. Tymczasem sklepy są otwierane
    >w lokalach nieprzystosowanych do tego celu, bez rampy, bez możliwości

    Ja sobie czasem patrze na kurierow w centrum miasta.
    Zaparkowac nie ma gdzie. A jak jest, to daleko od klienta.
    Niektorzy sobie radza recznymi wozkami - parkuja gdzies i rozwoza.

    I co powinni - podniesc stawki, czy w ogole "tych adresow nie
    obslugujemy"

    J.

  • 23. Data: 2018-03-07 13:32:30
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 06.03.2018 o 20:56 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Jak ktoś planuje uruchomienie działalności, do której są dostawy, to
    > wybierając lokal powinien się zastanowić, jak te dostawy będą
    > realizowane i czy jest rampa, podjazd.

    A potem płacz, że centra miast pustoszeją...

    --
    SW3
    ----

  • 24. Data: 2018-04-06 19:05:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Albo niech zrobi zdjęcie raz, drugi, trzeci z widocznymi tablicami,
    > najlepiej z widocznym człowiekiem, tak żeby było widać, że to
    > kierujący tym dostawczakiem. Zrobić też zdjęcia wgłębień na chodniku
    > i wysłać do zarządcy terenu, na którym jest chodnik.
    > Jeżeli sklep do którego są te dostawy ma alkohol, to zrobić zdjęcie
    > samochodu dostarczającego alkohol, jak stoi na chodziku. Potem
    > skontaktować się z kierownictwem sklepu i gminą, żeby nie
    > przedłużali koncesji na alkohol. To działa. Niestety wymaga nakładów
    > czasu i pracy.

    Nie wiem co to miałby być za dostawczak ktory robiłby dziury w chodniku w
    przeciwienstwie do np. duzego suva.
    Ale czytajac to przychodza mi na mysl same inwektywy powiazane ze
    służbami slusznie minionymi wiec... moze tyle wystarczy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 25. Data: 2018-04-06 19:05:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > samochody dostawcze wjeżdżają na chodniki i parkują w niedozwolonych
    > miejscach. Większość małych sklepików i kiosków nie ma ramp, jak
    > markety, ani nie ma dojazdu do magazynu z innej strony, jak od
    > frontu. O ile w niektórych sytuacjach zakaz postoju daje wyjątek
    > zaopatrzeniu, to od wjazdu na chodniki wyjątków nie ma.
    > Cała sprawa dotyczy wczesnych godzin rannych, gdy ruch jest mały, a
    > na chodnikach pusto.
    > Jednak w świetle tego, co piszą na p.m.s. Koledzy-ortodoksi trzeba
    > by z tymi dostawczakami "zrobić porządek" oczywiście i imię

    Proponuje zlikwidowac wszystkie małe sklepy i zostawic tylko duze z
    porzadnymi rampami rozładowczymi.
    Zostanie w miescie 10 skklepów i bedzie spokój :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 26. Data: 2018-04-06 19:05:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Niektorzy sobie radza recznymi wozkami - parkuja gdzies i rozwoza.
    >
    > I co powinni - podniesc stawki, czy w ogole "tych adresow nie

    Według Poldka powinni te paczki wyrzucac na obrzezach miast :)
    Bo jak wiadomo miasto jest dla chodników a nie dla ludzi!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 27. Data: 2018-04-06 19:05:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SW3 s...@p...fm.invalid ...

    > A potem płacz, że centra miast pustoszeją...

    Trend jest odwrotny. Tylko jeszcze niektore Poldki go nie dostrzegły bo
    natura cisnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 28. Data: 2018-04-13 08:09:18
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-04-06 o 19:05, Budzik pisze:
> [...]
    > Ale czytajac to przychodza mi na mysl same inwektywy powiazane ze
    > służbami slusznie minionymi wiec... moze tyle wystarczy...

    Masz złe skojarzenia. W takiej Szwajcarii najlepszy sąsiad by Cię
    zakapował. Po prostu nie ma tolerancji dla niewłaściwych zachowań.
    A u nas przez takie skojarzenia jak Twoje, wszędzie jest bydło i jeszcze
    atakuje się osoby, które pragną porządku.
    Cóż, taki mamy klimat :)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2018-04-13 08:13:38
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-03-07 o 09:46, J.F. pisze:
> [...]

    A skąd przekonanie, że ich własna ocena sytuacji będzie na korzyść
    kierowcy, a nie w drugą stronę?

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-04-13 17:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

> [...]
    > A u nas przez takie skojarzenia jak Twoje, wszędzie jest bydło i
    > jeszcze atakuje się osoby, które pragną porządku.

    To jak realizowane sa dostawy do sklepów w szwajcarii? Dronami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.