  • Data: 2010-09-05 19:04:18
    Temat: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski"
    <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com> napisał w
    wiadomości
    news:4c836c53$0$27035$65785112@news.neostrada.pl...

    > w związku z totalnym brakiem odpowiedzi od Hiltona
    > publikuję list wysłany do Hilton Warszawa i innych
    > placówek Hiltona w tym centrali.

    > Chcę poinformować o nagannym zachowaniu Państwa firmowego
    > kierowcy samochodu marki Mercedes nr. rej. WB82332 w
    > Warszawie dnia 23.08.2010 na ul. Powstańców Śląskich w
    > okolicach godziny 17:00.

    Czy mógłbyś coś więcej napisać na temat tego samochodu?
    Gdzie miał, i jak, zaznaczone, że jest firmowym samochodem
    hotelu Hilton?

    Mam niejakie obawy, że napotkałeś zwykłego cierpiarza z Sawa
    Taxi, które obsługuje ten hotel.
    Takie taksówki (hotelowe) nie mają normalnego znakowania
    cierpiarskiego, tylko kogucika z nazwą hotelu.

    Jeśli dobrze się domyślam, to wcale się nie dziwię, że nie
    otrzymałeś odpowiedzi.

    Poza tym hotel Hilton znajduje się na Woli a rejestracja
    wskazuje na Bemowo.

    Zresztą nawet jak napiszesz skargę do Sawa Taxi to też
    pewnie niewiele zmieni.
    Nawet nie ma pewności czy to cierpiarz czy przewoźnik (choć
    raczej cierpiarz).
    Jeśli cierpiarz to powinieneś m.in. złożyć skargę do Biura
    Działalności Gospodarczej i Zezwoleń Urzędu m.st. Warszawy.

    Jeśli Ci mocno zalazł za skórę, raczej powinieneś działać
    raczej w tym kierunku.
    Poza tym, powinieneś złożyć skargę na policję.
    Sprawdzą misia po nr rejestracyjnym.

    Szuwaks