  • Data: 2010-09-06 12:21:11
    Temat: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >
    > Art.24 ust.6
    > "6. Kierującemu pojazdem wyprzedzanym zabrania się w czasie wyprzedzania
    > i bezpośrednio po nim zwiększania prędkości. Kierujący pojazdem
    > wolnobieżnym, ciągnikiem rolniczym lub pojazdem bez silnika jest
    > obowiązany zjechać jak najbardziej na prawo i - w razie potrzeby -
    > zatrzymać się w celu ułatwienia wyprzedzania."
    > Ktoś miał pomysł na użyteczny przepis, ale tak go spaprał w praktyce, że
    > strach.

    wiesz, szukając powyższego natrafiłem na fakt, ze rowerzysta, pojazd
    konny, a nawet _motorowerzysta_ maja obowiązek poruszania się POBOCZEM.
    czad. o ile ono nadaje sie do tego oczywiście.

    Art 16
    5. Kierujący pojazdem zaprzęgowym, rowerem, _motorowerem_, wózkiem
    ręcznym oraz osoba prowadząca pojazd napędzany silnikiem są obowiązani
    poruszać się po poboczu, chyba że nie nadaje się ono do jazdy lub ruch
    pojazdu utrudniałby ruch pieszych.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5