  • Data: 2010-09-05 15:24:40
    Temat: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: "JP" <caraluh[ciah ciah]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No ja ostatnio od biegłego sądowego słyszałem o takiej właśnie sytuacji -
    tyle że doszło do wypadku - winny był motocyklista a nie kierowca samochodu.
    Jadąc między samochodami, na 100% nikt nie jedzie jednym pasem - najczęściej
    srodkiem, po lini - czyli zajmuje 2 pasy ruchu co jest niedozwolone. Nie
    sądze, że ktoś jedzie tym samym pasem co auto a jak przejeżdża przez linie
    to kieruneczek i zmiana pasa, i tak w kółko i na okrągło...Więc uważałbym z
    przesadną pewnością, że pomiędzy samochodami to tak zupełnie legalnie
    można - co nie oznacza że sam nie jeżdżę:)
    JP