  • 1. Data: 2010-10-18 15:35:46
    Temat: Nadmuch
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tak sie patrze na ustawnienia nadmuchu
    http://allegro.pl/opel-astra-bertone-2000r-1-8-klima
    -skory-anglik-i1259632199.html

    Mozna sobie ustawic na twarz, na nogi, na szybe, na twarz i nogi,
    na szybe i nogi.
    Ale na twarz i szybe nie. Na wszystko tez nie.
    W fordzie jakos podobnie - galka i znaczki podobne a moze i
    identyczne, jest jedna pozycja wiecej .. ale "wszystko zamkniete" o
    ile mnie pamiec nie myli.

    O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci,
    wydawaloby sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..

    Dawniej bylo lepiej :-)

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-10-18 15:39:46
    Temat: Re: Nadmuch
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-18 15:35:46 J.F.

    > O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci,
    > wydawaloby sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..

    Mi też braknie "full opcji". W M6 jest tylko:

    - przód
    - nogi, przód
    - nogi
    - nogi, szyba
    - oraz defrost, tylko szyba

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2010-10-18 15:43:04
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Mi też braknie "full opcji". W M6 jest tylko:
    >
    > - przód
    > - nogi, przód
    > - nogi
    > - nogi, szyba
    > - oraz defrost, tylko szyba

    Renault Safrane:

    -przód
    -nogi
    -szyba
    -nogi,szyba
    -przod,nogi,szyba

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2010-10-18 15:47:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 18 Oct 2010 15:35:46 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

> [...]
    >
    > O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci, wydawaloby
    > sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..

    bo to nie jest na siłownikach tylko na krzywkach co zamykają i otwierają
    kanały. I więcej ciężko upchać :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-10-18 17:34:28
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 18 Paź, 15:35, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci,
    > wydawaloby sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..

    http://www.ford.pl/Serwis/Instrukcje_obslugi strona 67
    W fiescie jest wariant "wszystko", brakuje tylko twarzy i szyby. Ale
    ten wariant latwo zaemulowac nawiewem na nogi i szybe.
    Chyba nie ma spisku.
    Ale rzeczywiscie jakby zrobili zamiast nogi/szyba, twarz/szyba to
    brakujacy wariant mozna by uzyskac z wariantu "wszystko" zamykajac
    klapki na kokpicie...

  • 6. Data: 2010-10-18 19:11:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > 2010-10-18 15:35:46 J.F.

    > Mi też braknie "full opcji". W M6 jest tylko:

    Mi też, zwłaszcza opcji na twarz+nogi+szybę.
    Twarz potrzebna mi jest po to, żeby chłodzić schowek, bo tyllko wtedy tam
    coś leci.

  • 7. Data: 2010-10-18 19:12:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Ale rzeczywiscie jakby zrobili zamiast nogi/szyba, twarz/szyba to
    >brakujacy wariant mozna by uzyskac z wariantu "wszystko" zamykajac
    >klapki na kokpicie...

    Dokładnie tak to powinno być sterowane.

  • 8. Data: 2010-10-18 19:35:53
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "J.F." wrote
    > Mozna sobie ustawic na twarz, na nogi, na szybe, na twarz i nogi, na szybe i nogi.
    > Ale na twarz i szybe nie. Na wszystko tez nie.

    Seat Toledo mk2, climatronic, można na wszystko w dowolnej
    konfiguracji + obieg zamknięty w dowolnej konfiguracji + defrost.
    Wszystko elegancko guziczkami, żadnych pokręteł.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 9. Data: 2010-10-18 19:43:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci, wydawaloby
    > sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..
    > Dawniej bylo lepiej :-)

    P406 mial wiecej kombinacji - na twarz + nogi + szybe zdaje egzamin.
    http://allegro.pl/panel-klimatyzacji-climatronic-peu
    geot-406-i1260506563.html
    ATSD IMHO super rozwiazanie, kazdy wylot/kombinacja pod osobnym
    guziczkiem. Irytuje mnie przeskakiwanie strzalkami wszystkich kombinacji
    po kolei, tylko po to aby znalezc te wlasciwa (gapie sie na panel
    zamiast na droge).

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 10. Data: 2010-10-18 19:47:55
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    news-gazeta <n...@g...pl> napisał(a):

    > Renault Safrane:
    >
    > -przód
    > -nogi
    > -szyba
    > -nogi,szyba
    > -przod,nogi,szyba
    >

    > Pozdrawiam - Darek.

    Safrane ph1 miało dodatkowo:

    - przód nogi

    A dwójka ma różne siły, z tym że w trybie auto tylko, "przód nogi"
    znikło z guzika.

    pozdrawiam.