    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Date: Wed, 8 Jan 2014 15:05:19 +0000 (UTC)
    <1...@g...com>
    <lajj4o$f9q$2@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>

    On 2014-01-08, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > A możesz napisać co w tym piwie jest takiego cudownego że jak się ludzie spotykają
    żeby pogadać po robocie to koniecznie piwo piją? W języku ostrzeżeń dla człowieka jak
    coś jest gorzkie to jest szkodliwe albo trujące. Natura tak wymyśliła. Piwo spełnia
    naturalny warunek szkodliwości. Gorzki smak to ostrzeżenie żeby nie pić. Załóżmy że
    ktoś ma zboczony smak i gorzkie mu pasuje. Są piwa bezalkoholowe spełniające warunek
    gorzkości. Całkowicie odrzucam tłumaczenie że może być dopuszczona jakaś minimalna
    ilość alkoholu bo ludzie chcą się czegoś napić. Są różne rodzaje alkoholizmu. Jeden
    polega na tym że trzeba cały czas dostarczać do organizmu alkohol w niewielkich
    ilościach. Może Ty nie chcesz tylko musisz wypić piwo po pracy?

    Faje smierdza a je palisz, palisz bo jestes uzalezniony od nikotyny i odruchu
    palenia. Podejrzewam, ze duza czesc uzaleznionych jest bardziej uzalezniona
    od tego drugiego niz pierwszego - stwierdzam to po sobie - objawy po
    rzuceniu nikotyny nie trwaja dlugo, ale chec na zapalenie trzyma duzo dluzej.
    Dlatego tez wszelkie plastry, gumy i tabletki sa gowno warte bo glod nikotyny
    to nie wszystko.

    Co do piwa - dorabiasz ideologie bo nie lubisz. W smakach jestem dosc wybredny
    a piwo mi po prostu smakuje, gdyby mi nie smakowalo to bym nie pil. Moge go nie
    pic miesiacami, nikt tez na sile do ust mi go nie wlewa. Teraz pogoda nie
    sprzyja wiec i piwa praktycznie nie pije w ogole. W lecie jednak fajnie jest
    wyskoczyc po pracy ze znajomymi na piwo. Moze Ty we wszystkich co pija piwo
    widzisz typa ktory codzien po pracy wstepuje po czteropak i go wypija siedzac
    na dupie przed TV.

    Co do bezalkoholowych - alkohol w piwie nie bierze sie z dodawania do trunku
    spirytusu tylko powstaje w normalnym procesie fermentacji wiec trudno zeby
    dobre piwo go nie posiadalo.

    --
    Artur
    ZZR 1200