  • Data: 2014-06-10 09:02:39
    Temat: Re: Nabicie klimatyzacji za jedyne 1,1 kzł
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 08:41:13 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
    > Odebrałem autko po dzwonie, patrzę na FV, a tam nabicie klimatyzacji
    >
    > 1100 zł. WTF? Co to jest HFO-1234YF i dlaczego to tyle kosztuje? ;)
    >
    > Niby jakieś ultraekologiczne, ale Pan w serwisie mówi, że jakby zaczęło
    >
    > się auto kiedyś palić, to mam cytuję - "spierdalać w tempie 3/4 i nie
    >
    > próbować gasić". To się nazywa ekologia :P

    No to jestes juz uswiadomiony. Ja tak sobie mysle, ze chyba bede
    musial przyspieszyc wymiane auta, dopoki sa jeszcze takie ze starym
    r134a, albo czekac az zrobi sie prawdziwy dym i 1234yf przestanie
    byc stosowane.

    Szkoda, ze wiekszosc ludzi nie interesuje sie tym i nie ma pojecia
    co im ekolodzy funduja za ich wlasne pieniadze :(

    Pozdrawiam
    MK