-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Michoo <m...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
Date: Mon, 04 Feb 2013 00:38:00 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 64
Message-ID: <kemsr3$j2s$1@mx1.internetia.pl>
References: <510d8211$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<510d8954$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
<510db253$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<kelmfi$iaj$1@mx1.internetia.pl>
<510eba90$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<kemf7e$60j$1@mx1.internetia.pl> <kemgdv$g66$1@cougar.axelspringer.pl>
<kemiso$i3n$1@mx1.internetia.pl>
<2...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.238.197.12
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1359935139 19548 83.238.197.12 (3 Feb 2013 23:45:39 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Feb 2013 23:45:39 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <2...@g...com>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686 on x86_64; rv:10.0.11) Gecko/20121123
Icedove/10.0.11
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2481970
[ ukryj nagłówki ]On 03.02.2013 22:52, k...@g...com wrote:
> To nie do końca jest tak że jak jest 70 to pewnymi samochodami nie da
> się 140. Da się i do tego bezpiecznie.
Bezpiecznie - to zależy dla kogo. Mamy w poznaniu ulicę Zamenhofa a na
niej "najniebezpieczniejsze przejście w Poznaniu". Jest to ładna prosta,
2 jezdnie po 2 pasy. Ograniczenie jak na zabudowanym, ale większość
jedzie 70-80. No i jest przejście dla pieszych, na którym tak ze 2 razy
w roku ktoś zginie, bo pan zapierdalacz pojedzie 140. Nie ma fizycznej
możliwości, żeby przy tej prędkości zobaczył w porę pieszego, a i pieszy
raczej nie oceni prawidłowo w takiej sytuacji prędkości samochodu. No
ale jest prosta, to trzeba zapierdalać.
Miałem tam zresztą ze 2-3 lata temu sytuację, gdzie "chamsko" wszedłem
na pasy widząc bolid w odległości ~200m. Zatrzymał się z piskiem opon za
moimi plecami (byłem już od jakiś 2 sekund na chodniku, więc zrobił to
tylko dla efektu) i rzucił tekstem który jest po prostu klasą samą w sobie:
"JAK WIDZISZ, ŻE KTOŚ ZAPIERDALA TO SIĘ NIE WPIERDALAJ NA PASY"
na moją nieśmiałą sugestię, że go chyba pojebało chciał przejść do
rękoczynów, niestety żona go powstrzymała.
> Trzeba pamiętać że nie tylko
> dobre ( nie w znaczeniu że niedobre=popsute, niesprawne) samochody są
> w użyciu. BMW przejedzie ale autobus już nie.
Autobusy zazwyczaj jeżdżą wolniej.
> A nie mogą postawić
> dwóch znaków.
Na trasie Poznań-Bydgoszcz kojarzę przynajmniej 2 miejsca gdzie są na
terenie miejscowości osobne ograniczenia dla ciężarowych i osobowych...
> Jeden dla autobusów 40 a dla osobowych 80. Bo na bank w
> pewnym momencie osobowy wbije się w dużo wolniej jadący autobus.
A to teraz sytuacja jest inna? Autobus jedzie bezpiecznym dla autobusu
40, ktoś za późno to zauważa i dup.
> Często jest tak że na dobrej drodze jest niby bez sensu postawione
> drastyczne ograniczenie. Niby łagodny zakręt i tylko 40. Ale za
> zakrętem jest wyjazd z jakiejś podrzędnej drogi. Przy niekorzystnym
> zbiegu okoliczności przy szybkości większej niż 40 ten co będzie
> wyjeżdżał z drogi za zakrętem musi zostać trafiony.
Tylko niestety mało kto na to zwraca uwagę - to raz. Po drugie to jeżeli
nie ma tam też niebieskiej tabliczki to mało kto pewnie zwalnia poniżej
60-70. (I pewnie mogłoby tam być spokojnie np. 60, tylko znowu -
kierowcy musieli by go przestrzegać.) I jeszcze jedno - mogli razem z
tym ograniczeniem nie poskąpić na informację o skrzyżowaniu z
podporządkowaną.
> A w tych dziesięciu procentach mogłem
> nie zauważyć co za niespodzianka mnie czeka.
Z 2 strony zdarzają się "lasy zabudowane" ciągnące się po kilka km. Niby
tylko kilka minut straty, ale wkurza.
--
Pozdrawiam
Michoo
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.13 00:45 k...@g...com
- 04.02.13 01:03 k...@g...com
- 04.02.13 01:55 J.F.
- 04.02.13 02:48 k...@g...com
- 04.02.13 15:56 Bydlę
- 04.02.13 19:23 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=