eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNa sprzedaż Suzuki TL1000S › Re: Na sprzedaż Suzuki TL1000S
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Don Pedro <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Na sprzedaż Suzuki TL1000S
    Date: Sun, 11 Jul 2010 19:19:03 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 56
    Message-ID: <i1cue5$7v5$1@news.onet.pl>
    References: <i1abre$qfb$1@news.onet.pl> <i1cs5m$7gl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: router.rajskanet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1278868741 8165 85.232.234.4 (11 Jul 2010 17:19:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jul 2010 17:19:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i1cs5m$7gl$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:626301
    [ ukryj nagłówki ]

    Karambol pisze:
    >
    >
    > "Don Pedro" <n...@o...pl> wrote in message
    > news:i1abre$qfb$1@news.onet.pl...
    >> Witam,
    >> po kilku latach śmigania nadszedł czas na zmiany. Zatem informuję, że
    >> moje moto jest na sprzedaż. Szczegóły tutaj:
    >> http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2037939
    >
    > Ja właśnie zastanawiam sie nad TL1000S. Przesiadka z LC4 na jeden, dwa
    > sezony i później znowu powrót do enduro, ewentualnie dokupienie enduro
    > jako drugie moto.
    > Ale naczytałem sie, ze TL ma duzo wad a nie miałem nigdy okazji
    > porozmawiać z użytkownikiem. Czy te modele 97/98 rzeczywiście maja taką
    > skłonność do simi?

    Fabryczne z 1997 miały najwięcej wad i stąd najwięcej jest ich w
    odsprzedaży. Typowe usterki tamtego rocznika to pękająca rama pod główką
    (tak jak kilka lat temu w Kawasaki ZX-6 i ZX-9) i pękające mocowanie
    tylnego amora (tak jak np. Yamaha XJ600 Diversion z pierwszych lat). W
    1998r te problemy już wyeliminowano. Dodatkowo TL miał skłonności do
    shimmy jak cholera, dlatego we wszystkich egzemplarzach Suzuki w ramach
    akcji serwisowej mocowało amortyzatory skrętu.

    > Pękające ramy przy głowce? dobijający przód i słaby
    > tyl? Troche mi sie nie chce wierzyć, ze az tyle tych wad.

    Rocznik 1997 miał jeszcze jedną usterkę - zbyt bogata mieszanka
    powodowała, że benzyna przechodziła do oleju a od jazdy na kole
    potrafiły stanąć dęba panewki na wale.

    Dlatego ja kupiłem rocznik 1998, w który m nic z powyższego nie
    występowało. Co do dobijania przodu to może pomyliło Ci się z SV - tam
    faktycznie miało to miejsce. W TL-u nie wiem, co trzeba by zrobić aby
    przód dobił. A tylne zawieszenie, jak się wie jak ustawić, nie sprawia
    problemów.

    > Nie stac mnie na twojego ale np czy taki:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1101600008
    >
    > Warty zainteresowania?

    Nie, bo:
    1. Rocznik 1997 - możesz się spodziewać samych niespodzianek z wcześniej
    wymienionych powodów.
    2. Z prawej strony jest crashpad, z lewej nie - dlaczego?
    3. Plastik pod tylnym siedzeniem nieoryginalny, do tego poklejony power
    tapem.
    4. Na dzień dobry opona tył do wymiany - dolicz min. 500 PLN do ceny.
    Przód też wygląda, jakby bieżnika już nie było.
    5. Bak wgnieciony po prawej stronie - musiał nieźle przydzwonić.

    pozdr
    DP
    TL-S

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: