-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Na przejezdzie
Date: Fri, 12 Apr 2019 18:14:57 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <q8qdhu$p8u$7@node1.news.atman.pl>
References: <ac5zu0eavln4.u61y78ggs6w2$.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1555085694 25886 83.142.196.21 (12 Apr 2019 16:14:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Apr 2019 16:14:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <e...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654388
[ ukryj nagłówki ]W dniu 12.04.2019 o 07:28, p...@g...com pisze:
> --trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
>
>
> automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis zwielokrotnienie
systemu ostrzegania moze zrobic gimnazjalista (czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie
wciaz sie wykladaja
Generalnie to jest to w _nowych_ realizacjach doś dobrze rozwiązanie -
jak coś nie działa prawidłowo to mechanik dostaje sygnał na topach
(tarcze ostrzegawcze przejazdowe) i czoło pociągu przejeżdza przez
przejazd 20km/h. IMHO największym problemem jest, że w skutek zaszłości
sprzed dwóch stuleci zepsuta sygnalizacja nadaje sygnał "droga wolna".
BTW - zanim ktoś mnie opierdoli, że mam zawsze sięzatrzymać i sprawdzić
to napiszę, ze tak właśnie styaram się robić, ale nie po to wydano na to
kupę kasy, żeby nie pełniło defacto żadnej funkcji. W czechach jak
wszystko jest ok to miga białe światło, co w połaczeniu z podniesionymi
zaporami zanczy nie ma vlaka, w Niemczech jak zwolniłem przed rogatkami
to mnie strąbili - i rzeczywiście - oni przejeżdzają na pełnej kurwie.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]