-
1. Data: 2019-04-12 03:32:23
Temat: Na przejezdzie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/krzesiny-ro
gatki-opadly-dopiero-jak-pociag-przejezdzal-91475.ht
ml
https://www.facebook.com/renata.gromacka.1/videos/22
21990767857578/
trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
J.
-
2. Data: 2019-04-12 07:28:55
Temat: Re: Na przejezdzie
Od: p...@g...com
--trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis zwielokrotnienie systemu
ostrzegania moze zrobic gimnazjalista (czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie wciaz sie
wykladaja ... moze Zero do lochu kogos wsadzi i sie ogarna :-)
-
3. Data: 2019-04-12 12:24:55
Temat: Re: Na przejezdzie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:e3ae5876-3f88-4bb8-979a-ce02840c1996@go
oglegroups.com...
>--trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
>automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis
>zwielokrotnienie systemu ostrzegania moze zrobic gimnazjalista
>(czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie wciaz sie wykladaja ... moze
>Zero do lochu kogos wsadzi i sie ogarna :-)
No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami
zatrzymac, rozejrzec i dopiero wjezdzac :-)
A zwielokrotnianie ... bedzie efekt taki, ze kierowcy zaczna ignorowac
czerwone swiatla i omijac szlabany ...
J.
-
4. Data: 2019-04-12 12:42:21
Temat: Re: Na przejezdzie
Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
W dniu 12.04.2019 o 12:24, J.F. pisze:
>
> No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami
> zatrzymac, rozejrzec i dopiero wjezdzac :-)
Nie ma obowiązku zatrzymania przed podniesionym szlabanem.
>
> A zwielokrotnianie ... bedzie efekt taki, ze kierowcy zaczna ignorowac
> czerwone swiatla i omijac szlabany ...
>
A teraz co robią?
MJ
-
5. Data: 2019-04-12 12:56:47
Temat: Re: Na przejezdzie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5cb06b8d$0$525$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 12.04.2019 o 12:24, J.F. pisze:
>> No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami
>> zatrzymac, rozejrzec i dopiero wjezdzac :-)
>Nie ma obowiązku zatrzymania przed podniesionym szlabanem.
Jesli potrafisz sie rozejrzec bez zatrzymania, to nie musisz :-)
>> A zwielokrotnianie ... bedzie efekt taki, ze kierowcy zaczna
>> ignorowac czerwone swiatla i omijac szlabany ...
>A teraz co robią?
A teraz tylko nieliczni ignoruja ...
J.
-
6. Data: 2019-04-12 13:12:53
Temat: Re: Na przejezdzie
Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
W dniu 2019-04-12 o 12:24, J.F. pisze:
> No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami
> zatrzymac, rozejrzec i dopiero wjezdzac :-)
Tylko, że często g* widać, albo trzeba wjechać prawie na tor, żeby coś
było widać. I kij w ucho temu, co robi przejazdy pod kątem ostrym do
torów, bo wtedy słupki samochodu wszystko zasłaniają.
A im wolniej jedziesz, tym dłużej przebywasz w strefie zagrożenia.
Pozdrawiam
-
7. Data: 2019-04-12 13:18:12
Temat: Re: Na przejezdzie
Od: Bolko <s...@g...com>
W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 07:28:57 UTC+2 użytkownik p...@g...com
napisał:
> --trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
>
>
> automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis zwielokrotnienie
systemu ostrzegania moze zrobic gimnazjalista (czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie
wciaz sie wykladaja ... moze Zero do lochu kogos wsadzi i sie ogarna :-)
Może to kwestia ilości :
Podróżując samochodem często na naszej drodze napotykamy na przejazdy kolejowe, czyli
skrzyżowania torów kolejowych z drogami publicznymi. W Polsce na 380 tys. km dróg
publicznych, występuje 15 867 przejazdów kolejowych.
-
8. Data: 2019-04-12 18:14:57
Temat: Re: Na przejezdzie
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 12.04.2019 o 07:28, p...@g...com pisze:
> --trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
>
>
> automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis zwielokrotnienie
systemu ostrzegania moze zrobic gimnazjalista (czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie
wciaz sie wykladaja
Generalnie to jest to w _nowych_ realizacjach doś dobrze rozwiązanie -
jak coś nie działa prawidłowo to mechanik dostaje sygnał na topach
(tarcze ostrzegawcze przejazdowe) i czoło pociągu przejeżdza przez
przejazd 20km/h. IMHO największym problemem jest, że w skutek zaszłości
sprzed dwóch stuleci zepsuta sygnalizacja nadaje sygnał "droga wolna".
BTW - zanim ktoś mnie opierdoli, że mam zawsze sięzatrzymać i sprawdzić
to napiszę, ze tak właśnie styaram się robić, ale nie po to wydano na to
kupę kasy, żeby nie pełniło defacto żadnej funkcji. W czechach jak
wszystko jest ok to miga białe światło, co w połaczeniu z podniesionymi
zaporami zanczy nie ma vlaka, w Niemczech jak zwolniłem przed rogatkami
to mnie strąbili - i rzeczywiście - oni przejeżdzają na pełnej kurwie.
Shrek
-
9. Data: 2019-04-12 18:30:25
Temat: Re: Na przejezdzie
Od: t-1 <t...@d...pl>
W dniu 2019-04-12 o 03:32, J.F. pisze:
>
> https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/krzesiny-ro
gatki-opadly-dopiero-jak-pociag-przejezdzal-91475.ht
ml
>
> https://www.facebook.com/renata.gromacka.1/videos/22
21990767857578/
>
>
> trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
>
> J.
>
Np. w Bieniewicach (k. Błonia) zamykają się na 5 minut przed pociągiem.
Średnia wypada jak należy.
-
10. Data: 2019-04-16 10:26:05
Temat: Re: Na przejezdzie
Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>
W dniu 2019-04-12 o 18:14, Shrek pisze:
> Generalnie to jest to w _nowych_ realizacjach doś dobrze rozwiązanie -
> jak coś nie działa prawidłowo to mechanik dostaje sygnał na topach
> (tarcze ostrzegawcze przejazdowe) i czoło pociągu przejeżdza przez
> przejazd 20km/h.
Niestety nie wszędzie. Chyba, że chodziło Ci wyłącznie o nowe linie
kolejowe a nie nowe sygnalizacje.
--
SW3
----
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem
innych. /Bastiat