eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa początku zegarki elektroniczne były drogieRe: Na początku zegarki elektroniczne były drogie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na początku zegarki elektroniczne były drogie
    Date: Fri, 25 Aug 2017 10:06:33 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 34
    Message-ID: <onop2q$90c$1@dont-email.me>
    References: <onkj0q$6dh$1@usenet.news.interia.pl>
    <d74ngux1zqgw.5qg7hx7mitlv$.dlg@40tude.net>
    <599fe4eb$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 25 Aug 2017 09:02:18 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="2c42118437fc8993ef40bdb0adc43765"; logging-data="9228";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+Dm6ver3JaCbxwiw1USjQZ"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <599fe4eb$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:d9kzQU0dY4E2VLOzguvNk3k4ofI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613448
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.08.2017 o 09:50, J.F. pisze:
    >> Bo co tak naprawdę się zmieni dla firmy produkującej np. klocki
    >> hamulcowe,
    >
    > Bedzie ich trzeba 3 razy mniej, jesli sie okaze ze zazwyczaj hamuje
    > silnik elektryczny, i klocki ani tarcze sie prawie nie zuzywaja.
    >

    spokojnie, zrobi się takie co się będą zużywały 3x szybciej (albo zakaże
    się stosowania xxx do wyrobu klocków, bo za bardzo pylą, dzięki czemu
    yyy będzie 5x mniej trwały :)

    >> albo amortyzatory? Jaka to jest różnica dla blacharzy realizujących
    >> naprawy
    >> powypadkowe? Dla lakierników? Kilka samochodów już miałem, wizyt u
    >> mechaników nie zliczę - ale MOŻE 20% interwencji mechanika dotyczyła
    >> układu
    >> napędowego...
    >
    > Ale juz wspomaganie kierownicy nie bedzie hydrauliczne.
    > I paru bedzie sie musialo przekwalifikowac ... na handel czesciami ze
    > zlomu :-)
    >
    > No chyba, ze opanuja naprawy tych elektrycznych.

    przecież to się nie stanie z dnia na dzień. Kowali też teraz jakoś mniej
    niż 100 lat temu, myślę że nagle nie wymarli, część z nich mogła zająć
    się produkcją części samochodowych :)

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: