  • 1. Data: 2002-09-13 13:14:21
    Temat: Na pewno nie jestem sam))) Dlugie
    Od: "AM" <6...@e...pl>

    Ale mam juz tego dosc.Od kilku lat jade na modemie (dostep przez IP )w
    podwarszwskim Piastowie.2 lata temu jak ruszyl program pilotazowy dla SDI
    pofatygowalem sie do Centrum Promocji Telekomunikacji i zlozylem swoj akces
    z numerem bodajze 7.Potem sprawa przeniosla sie do mojej centrali a tam co
    miesiac dowiadywalem sie ze jescze nie teraz zeby zdzwonic za miesiacze juz
    uzbrajaja Podkowe-.Pruszkow. Piastow wciaz czekal;Czego ja nie probowalem:
    Chello-satelitarnego -padło.Chello kablowe -miesiac upominalem sie o
    sprawdzenie warunkow technicznych ale okazalo sie ze koszty przekraczaja ich
    oplacalnosc.Ktos na liscie powiedzial o Wavenecie -natychmiast zadzwonilem
    ale byli smutni Panowie i stwierdzili ze nie widac nadajnika.Pojawila sie
    Sferai (ciagle jest) ale w Piastowie mimo jakio takiego sygnalu praktycznie
    transfer stoi.Zdeterminowany zalozylem Satspeed satelitarny i co z tego ze
    mam czasami i 2 MB/s kiedy za ogladanie stron i grup(ograniczajc sie-o
    reszcie rodziny nie wspomne) bule ponad 200-300 zl do kasy Tepsy (tylko za
    internet).Naprawde mozna dostac kota.Wrocilem z wakacji , oczywiscie telefon
    do Tepsy i dowiaduje sie z niedowierzaniem ze BEDZIE NEO.W nastepnym
    tygodniu twierdza sie ze w pazdzierniku.Ale zaraz po tygodniu ze nie
    wiadomo a teraz ze pewnie nie bedzie Neo .Ludzie czy ktos wie jak w
    Piastowie w zwyklym domku jednorodziennym mozna miec stale
    lacze._Moze_ktos_wie_co_z_ta_Neostrada_w_ _Piastowie? .Nie stac mnie na
    IPartners (900 zl /mc) Ale 200-300 zl jestem gotow wylozyc. Wydawalo by sie
    ze w centrum Polski blisko "stolycy" nie powinno byc problemu.Ma ktos jakis
    pomysl?.
    --
    Artur Misewicz
    r...@i...com.pl

  • 2. Data: 2002-09-13 13:56:34
    Temat: Re: Na pewno nie jestem sam))) Dlugie
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    U mnie byla podobna sytuacja (chodzi o Jozefow, tez pod Wa-wa)... wszystko
    wygladalo dokladnie tak jak piszesz.. tylko ze u mnie nawet zaden z
    dostawcow radiowych nie chcial przyjechac. Upominalem sie .. chodzilem..
    dzwonilem do BOK'u przez prawie 13 miesiecy !!.. po 2-3 razy w tygodniu.. za
    kazdym razem mowili ze nic nie ma... ale ze napewno kiedys bedzie.
    Sprawa zmienila sie kiedy na pocztaku czerwca zaczeli mowic ze ma byc NEO...
    ale 2 tygodnie pozniej zmienili zdanie i mowili ze Jozefow to raczej nie..
    nie wiadomo kiedy itd. Minely 2 miesiace (zrobila sie polowa sierpnia) i tu
    dzwonie do BOK a oni mowia ze Neostrada bedzie za pare dni. Zadzwonili
    tydzien poznie... no i po kolejnym misiacu udalo sie... zalozyli Neostrade
    !!
    Wiec z TPSA jest tak.. ze czesto zmieniaj zdanie.. sam widzisz. Radze poki
    co dzwonic do nich.. nalegac.. i czesto sie pytac co i jak. No i warto
    sprobowac jeszcze pod 0800102102.. tam czasami jest ktos kto powie kiedy u
    Ciebie bedzie NEO.
    Trzymam za Ciebie kciuki..!!! Niestety .. nie ma u nas innego wyjscia tylko
    dzwonic i dzwonic... ale wydaje mi sie ze powinni u Ciebie zalozyc NEO do
    konca roku..

    Powodzenia....

    Czapla

  • 3. Data: 2002-09-13 17:27:47
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    6...@e...pl (AM) wrote in <alsnvu$1krg$1@news2.ipartners.pl>:

    >Ale mam juz tego dosc.Od kilku lat jade na modemie (dostep przez IP )w
    >podwarszwskim Piastowie.

    /ciach..../

    Nie trzeba mieszkac w Piastowie, zeby miec takie problemy. Ja na staly dostep
    do Sieci w centrum W-wy (stary Mokotow) czekalem 5 lat... w koncu pojawilo
    sie Tele2, a niedawno TPSA z Neostrada...

    W.