  • Data: 2012-07-31 13:20:48
    Temat: Re: Na osi - jak to
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-31 13:05, kogutek pisze:

    > To że jakieś zdarzenie opisałeś nie znaczy że od razu masz rację. Tylko znaczy
    > że opisałeś. Nacisk na towar. A jak by zamiast świni wiózł cegły to powinien
    > być bardziej ukarany czy wcale nie ukarany.

    Dla mnie pewna różnica jest. Jeśli jej nie dostrzegasz to może jakaś
    organizacja ekologiczna Ci wytłumaczy wsparta dyrektywami europejskimi.
    :-) Gdyby chodziło o cegły to szkoda klawiatury. :-)

    Jaka tam widzisz zbędną
    > papierologię? Wypisanie mandatów dwóch to jest jakaś papierologia.

    Niepotrzebny papierek od urzędnika w oczywistej sprawie.
    Może jeszcze ministra (ministrę) pofatygować? :-)

    Ale jest
    > niezbędna. Jak by jej nie było to policjanci wzięli by w kieszeń kasę i facet
    > za ciężkim samochodem by przejechał i zniszczył by drogę.

    I tak przejedzie bo na taki transport zgodę dostanie i drogę zniszczy.

    mandat
    > to nie zgoda na dalszą jazdę. A wręcz nakaz na wycofanie się.
    Gdzie ma się wycofać jak zwierzę w 40 stopniach błagalnymi oczami prosi
    "jedź, jedź" Sadysta :-)

    Nie posłuchał
    > dostał drugi raz. I dobrze że są mandaty bo takiego żłoba to powinni od razu
    > odstrzelić.

    Z kolegami prezydenta dyskutować nie będę. To wszystko wyjaśnia ;-)