  • 41. Data: 2010-08-02 13:14:22
    Temat: Re: Na mnie kolej: jakie auto?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Franc" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:1zhbgtzrea6n$.1wr9rvxdh56no$.dlg@40tude.net...

    > Nie wiedziałem, że tyle kabla w nim siedzi.
    > Mojego XM-a zabiła właśnie elektryka, bo za diabla nie chcialo nic innego
    > się popsuć. Teraz ujeżdza go entuzjasta-mechanik i działa. Świętują w tym
    > roku 18. urodziny.

    Miło czasem spotkać taki zadbany egzemplarz :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 42. Data: 2010-08-02 13:15:13
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > No, to jest jakaś prawidłowość chyba. Bo ja zauważyłem, że jak ktoś ma
    > XM'a, to często na podwórku leży jeszcze jeden - dwa dodatkowo. W opinii
    > właścicieli to bardzo trwałe samochody, a te dodatkowe to tak na wszelki
    > wypadek, albo z miłości ;)

    Miał dwa, ale tego pierwszego niedawno sprzedał :)))) Samochód sam w sobie
    jest niebanalny, ale do tego żeby to było auto codzienne to naprawdę trzeba
    mieć zaparcie :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 43. Data: 2010-08-02 14:47:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-02 10:43, ..Aldi..Romek.. pisze:

    > czy mógłbyś coś tu rozwinąć?
    > co się w tym silniku takiego dzieje?

    Jest dość słabawy jak na takie auto. O ile do miasta jeszcze OK, to na
    trasę, trochę mało. Oczywiście nie jest to zły silnik, raczej mało
    awaryjny, dobrze się gazuje. Ale dużo lepiej sobie radził z lżejszym o
    200kg P306.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 44. Data: 2010-08-02 18:55:00
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-01 23:55, ToMasz pisze:

    > no to raczej nie zaszalejesz?
    > nie wiem jakiego japońca kupisz za 10tyś, ale ja bym sie torchę obawiał
    > ze to juz bedzie potrzebowało regularnych napraw.

    Honde Accord albo Prelude sobie z niemiec przywioze w cenie 2kEUR i
    bedzie na pewno w lepszym stanie niz "igielka po dziadku" ze znanego
    portalu...

    > Może Xsarę kup. tania (znaczy młodsza będzie) i przyzwycajeń nie
    > zmienisz. tyle ze "komfortu" po Xsantii to Ty w żadnym aucie nie zaznasz.

    Fajne auto, ale jednak wolalbym cos wiekszego. Mialem male samochody i
    wieksze i jakos lepiej sie czuje psychicznie w duzym samochodzie ;)

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

  • 45. Data: 2010-08-02 18:57:07
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-02 09:31, Franc pisze:

    > Kup lepiej Citroena XM-a z końca produkcji. Będziesz miał komfort
    > nieziemski + niebanalne autko.

    Samochod swietny, ale zadbany egzemplarz nie miesci sie w moim budzecie,
    a niezadbany to wszyscy fani citroena wiedza, co z nim sobie mozna ;)
    A ja MUSZE byc codziennie w pracy etatowej, nie jestem wykonawca tzw.
    wolnych zawodow i nie pracuje na swoim :)

  • 46. Data: 2010-08-02 19:37:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Fajne auto, ale jednak wolalbym cos wiekszego. Mialem male samochody i
    > wieksze i jakos lepiej sie czuje psychicznie w duzym samochodzie ;)

    xsara (break) jest od xsanti węższa o 6cm i krótsza o 30?
    naprawdę małe autko....

    ToMasz

  • 47. Data: 2010-08-02 21:24:57
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-02 19:37, ToMasz pisze:

    > xsara (break) jest od xsanti węższa o 6cm i krótsza o 30?
    > naprawdę małe autko....

    to z zewnatrz - a w kabinie?
    masz moze jakies rysunki z wymiarami? bo z ciekawosci bym porownal

  • 48. Data: 2010-08-02 22:49:44
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    venioo <p...@o...eu> napisał(a):

    > A da sie w Lagunie fotele na jakies inne wymienic? Bo mialem okazje 2h
    > jezdzic Laguna, i te gabkowe fotele sa tragiczne, wysiadlem polamany. Do
    > tego wszedzie sie slyszy o problemach z pradami :( Plusem jest dobre
    > wyciszenie tego autka, cichutko w srodku.

    laguna cicha ?!?!?
    przecież to WYJE ŻE HEJ ! wyje i tłucze się MASAKRYCZNIE.
    dziury czuć strasznie.

    silnik 2.0 dramat, ale nie do zajechania :) (40kkm bez wyminay oleju ;) )

    pozdrawiam.

  • 49. Data: 2010-08-02 23:00:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-02 22:49, Michał pisze:

    > laguna cicha ?!?!?
    > przecież to WYJE ŻE HEJ ! wyje i tłucze się MASAKRYCZNIE.
    > dziury czuć strasznie.
    >
    > silnik 2.0 dramat, ale nie do zajechania :) (40kkm bez wyminay oleju ;) )

    Michaś, przestań bredzić. Bo Ci safrankę, czy co tam teraz masz,
    postawię na kółkach a'la Tico - jakieś 13-tki, 145/80. ;)

  • 50. Data: 2010-08-02 23:07:29
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Jako wieloletni fan Citroena, posiadacz ciągle m.in. Xantii, C5 itd., muszę
    > przyznać, ze w 2010 roku, podjechanie do klienta Xantią, to obciach. Sorry.
    > No niestety, mało w której branży klient poważa kooperanta, który podjeżdża
    > dziesięcioletnim (a siedemnastoletnim modelowo) złomem.

    Ha... ja miałem takiego starego safrane ph1 1993 :) to było mocne !

    Wrażenie auto robiło ala "wtf?!?!?, zaraz jebnę: popieprzyło go do końca!"
    z zewnątrz design był na lata 80' :)

    Jeszcze mi czasami pasek piszczał, zanim wszystkie silniczki ustawiły
    co trzeba, to prąd żarło aż się pasek ślizgał, mechanik kupił chyba
    2x zły pasek, na szczęście w środku go nie było słychać, ale tylko jak
    się oko otworzyło to masakra.

    tak... to było dobre ! :)

    Nowy model wygląda na 10 letnie nie wiadomo co, to już emocji nie wzbudza

    Oczywiście do jazy polecam ten stary ;) tylko ekonomicznie to fanaberia ostra
    jest.

    pozdrawiam.