  • Data: 2010-08-02 23:45:39
    Temat: Re: Na mnie kolej: jakie auto?
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Michaś, przestań bredzić. Bo Ci safrankę, czy co tam teraz masz,
    > postawię na kółkach a'la Tico - jakieś 13-tki, 145/80. ;)

    mam kilka, ale cały czas jeszcze safrane jeżdżę - 8.5kkm zostało :)
    z tym właśnie znienawidzonym silnikiem 2.0 volvo, co tylko robi hałas
    i nie przyspiesza ;) za to na 2 biegu to ponad 100km/h jedzie ;)

    nie, 13 złe, bo wyrwę koło na dziurach ;) - a tak btw. chyba udało
    się pokrzywić zawieszenie na dziurach, coś się rozregulowało chyba.
    i się felgi 15' (opony profil 65 !) powgniatały delikatnie.

    pozdrawiam!